Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی رژه موتوری از فرودگاه سردار جنگل تا گلزار شهدا را آغازگر ویژه برنامه‌های دهه فجر در رشت دانست و گفت: رزمایش روشنگری در ۴۸ نقطه شهرستان رشت در سطح مساجد و پایگاه های بسیج آغاز شد.

«سیداکبر قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به ویژه برنامه‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت در استقبال از جشن‌های انقلاب در ۱۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در مجموع هزار برنامه فرهنگی هنری همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت رژه موتوری از فرودگاه سردار جنگل تا گلزار شهدا را آغازگر ویژه برنامه‌های دهه فجر در رشت اعلام کرد و افزود: در اولین روز از دهه فجر در ۴۸ نقطه از سطح شهر رشت رزمایش سیاسی، روشنگری و بصیرت افزایی در قالب سه سطح مساجد برای عموم مردم، در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و در اقشار جامعه و رده‌های قشری در جامعه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در مدارس پیش بینی شده و در شبکه‌ شاد، برگزاری نمایشگاه در شهرداری رشت در قالب رادیو انقلاب و پنج غرفه نمایشگاه، توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه‌های اولین روز از دهه فجر اعلام کرد و بیان داشت: مسابقات ورزشی، تجلیل از مادران دانش آموز نمونه طرح شهید بهنام محمدی، برگزاری یادواره مجازی شهدای دانش‌آموز، برگزاری جلسه بصیرتی پیرامون انقلاب اسلامی توسط بسیج فرهنگیان و یادواره شهدا در بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در رشت است.

 

قاسمی برگزاری رزمایش بصیرتی در ۲۱ پایگاه مقاومت بسیج و مساجد را از برنامه‌های دومین روز از چهل و دومین فجر انقلاب عنوان کرد و افزود: جشن میلاد کوثر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تجلیل از مجاهدان مقابله با کرونا، جشنواره صنایع دستی، ویزیت رایگان نیز از دیگر برنامه‌های دومین روز از دهه مبارک فجر است.


به گفته وی سومین روز از دهه مبارک فجر با برنامه‌هایی نظیر جشن ولادت حضرت زهرا (س)، راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در حوزه‌ها، شب خاطره انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده‌های شهدا گرامی داشته می‌شود.

 

قاسمی با اشاره به اینکه افتتاح پایگاه بسیج، توزیع مواد خوراکی، مسابقات نقاشی و … از برنامه‌های روز چهارم دهه فجر است گفت: محفل انس با قرآن، نمایشگاه عفاف و حجاب، همایش معاونین پرورشی و دبیران آمادگی دفاعی، افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین، تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج و کارگاه آموزش خبرنگاری توسط روابط عمومی و راه‌اندازی پویش چله بیداری در فضای مجازی، نیز در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

 

وی رژه خودرویی و موتوری از فرودگاه سردار جنگل تا میدان توشیبا با حضور خانواده‌ها را جایگزین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دانست و اعلام کرد: در این مراسم به ۲۲ خودرویی که جلوه‌‍آرایی زیبا و متناسب با موضوع داشته باشد توسط شهرداری هدیه‌ای اعطا می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر در گیلان رژه موتوری دهه فجر روز از دهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن