Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از آخرین دیدارهای هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال ماشین سازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان رفت که در یک بازی نزدیک و سخت، با گل دقایق تلف شده مقابل میزبانش تن به شکست ۲ بر یک داد.

بابک رضی مربی ماشین سازی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بلافاصله بعد از بازی اظهار نظر نداشتیم، اما بعد از آنکه تصاویر بازی را دیدیم، یقین پیدا کردیم هر دو گل پرسپولیس مردود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص گل اول با احترام به نظر خیلی از کارشناسان، آن چیزی که ما در تصاویر دیدیم و کاملاً مشهود است، بازیکن پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشت و قطعاً آن گل باید مردود اعلام می‌شد. در مورد گل دوم هم جدا از بحث عدم رعایت بازی جوانمردانه، قبل از گل توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و داور باید به سود ما خطای هند اعلام می‌کرد که اینگونه نشد و همان توپ وارد دروازه ما شد.

مربی ماشین سازی در خصوص عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: ما هم می‌دانیم که انجام بازی جوانمردانه قانون نبوده و عدم رعایت آن هم قانون شکنی نیست اما بازی جوانمردانه یک عرف در فوتبال دنیا است و رفتاری انسانی و اخلاقی است که بازیکنان برابر هم رعایت می‌کنند. ما از بازیکنان تیم بزرگ پرسپولیس که اتفاقاً در این بازی هم به یاد پیشکسوت فقید شان، مهرداد میناوند عزیز به میدان آمده بودند انتظار داشتیم به بازیکنان جوان‌تر و کم تجربه تر ماشین سازی درس بازی جوانمردانه بدهند. حداقل انتظارمان این نبود که به خاطر کسب نتیجه اصول اخلاقی و بازی جوانمردانه را زیر پا بگذارند. نمی‌دانم شاید هم ما انتظار بیهوده‌ای داشتیم.

وی خاطرنشان ساخت: به جز این دو صحنه، داور در دیگر صحنه‌ها هم بیشتر هوای پرسپولیس را داشت و در همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سود این تیم سوت زد. در نهایت حرف من این است که داور سر تیم ضعیف ماشین سازی را بُرید.

رضی در ادامه تصریح کرد: همه می‌گویند ماشین سازی ضعیف و ته جدولی است. اما همین تیم ضعیف و ته جدولی تلاش زیادی کرد تا مقابل نایب قهرمان آسیا یک بازی جوانمردانه، رو به جلو و دور از ضد فوتبال انجام دهد و حداقل انتظار ما از برنامه‌های تلویزیونی فوتبال محور این است که به تیم‌های ضعیف، بی پول و بی هواداری مثل ماشین سازی که مقابل پرسپولیس فوتبالی رو به جلو بازی می‌کند و از دست زدن به بازی بسته یا ضد فوتبال خودداری می‌کند، دقایقی آنتن داده شود.

مربی ماشین سازی تاکید کرد: در حالی که بازی با نتیجه یک-یک پیش می‌رفت می‌توانستیم با دست زدن به ضد فوتبال یک امتیاز را برای خودمان حفظ کنیم، اما ترجیح دادیم این کار را نکنیم و این حداقل انتظار ما از برنامه‌های فوتبال محور رسانه‌های ملی است.

کد خبر 5134903 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهرداد میناوند تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا یحیی گل محمدی تکواندو مهدی طارمی ویروس کرونا شهاب زاهدی کشتی آزاد ووشو بازی جوانمردانه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ