Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:30:01 GMT

زنگ انقلاب در زادگاه سپهبد شهید سلیمانی نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۶۵۴۲

زنگ انقلاب در زادگاه سپهبد شهید سلیمانی نواخته شد

به گزارش ایرنا، زنگ انقلاب امروز( یکشنبه) ۱۲ بهمن در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در روستای قنات ملک رابر زادگاه سردار دلها نواخته شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان کرمان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد اسکندری نسب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایران اسلامی به عظمت مردان دلیری که با اراده آهنین توانستند مقتدرانه و عزتمندانه برای اقتدار نظام اسلامی قیام کنند افتخار می کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: امروز به وجود سردار سلیمانی افتخار می کنیم و به آینده ای بسیار درخشان امیدواریم، زیرا برای آینده نقشه راه، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داریم و آنچه که امروز ما را امیدوار کرده است ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه است.
اسکندری نسب بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدارس تاکید کرد و گفت: سازمان برنامه ریزی کتب درسی به خوبی به این مهم پی برده و کتاب سرباز وطن هم برای سواد آموزان در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تدوین شده است.
وی با اشاره به اهمیت توجه به مدارس و دانش آموزان گفت: از هفت راهکار اساسی گام دوم انقلاب اسلامی، یک راهکار توجه به جوانان و نوجوانان است که مسیر تحقق آن از مدرسه می گذرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: باید برای تربیت نسلی کارآمد و متعهد و در طراز جمهوری اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی را مد نظر قرار دهیم.
وی با بیان اینکه بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ شهید از شهدای استان عشایر هستند گفت: اگر بخواهیم به دین و انقلاب اسلامی آسیب نرسد باید مکتب شهید سلیمانی در جامعه و مدارس ترویج پیدا کند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان قاسم سلیمانی اخبار کنکور آموزش و پرورش استان کرمان حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، صبح سه شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ سپاس معلم که در دبیرستان شاهد شهیده مقبل ناحیه یک این شهر برگزار شد اظهار کرد: اموزش و پرروش در شکل گیری شخصیت یک انسان نقش مهم و محوری دارد.

هاشم ناظمی جلال افزود: آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل‌دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است.

وی به نقش مهم معلم اشاره کرد و ابراز داشت: شکل گریر شخصیت یک فرد و دانش آموز با نقش‌آفرینی معلم و دانش‌آموز حاصل می‌شود.

وی در ادامه به روز شمار هفته معلم اشاره کرد و بیان داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با عنوان نور مهطر، پنجشنبه فرزانه زمان، جمعه ایثار به توان تو، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه محور جامعه، یکشنبه پا جای پای انبیا، دوشنبه پاک جوهران و سه‌شنبه آخرین روز آینده در دستان تو نام‌گذاری شده است.

ناظمی جلال از برگزاری برنامه های متعدد به مناسبت روز معلم اشاره کرد و گفت:: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا و از معلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بر لزوم قدر شناسی دانش آموزان از فرصت های علم و تحصیل تاکید و عنوان کرد: دانش‌آموزان باید قدر فرصت دوران تعلیم و تربیت را بدانند و از تجارب معلمان خود استفاده کنند تا زمینه اعتلای اخلاقی و شایستگی‌های فردی و اجتماعی آنها فراهم آید.

وی شهید مطهری را متفکر قرن و استاد بی‌بدیل علم و عمل دانست و خاطر نشان کرد: لازم است دانش‌آموزان با اندیشه‌ها و تفکرات این علامه اندیشمند آشنا شوند.

کد خبر 6092855

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان