Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلانی با بیان اینکه کارخانه پارس کیمیاکلر شوشتر در سه فاز افتتاح می‌شود که در حال حاضر فاز اول آن تکمیل شده است گفت: با تکمیل این کارخانه، برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند که انقلاب صنعتی برای کشور، استان و شوشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سهراب گیلانی» صبح امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در مراسم افتتاح کارخانه پارس کیمیا کلر خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهور همزمان با آغاز ایام دهه فجر اظهار کرد: با افتتاحیه فاز اول این کارخانه دولت باید حمایت کند تا واحدهای پایین دستی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان‌های شوشتر و گتوند به شکل مطلوبی حضور پیدا کردند افزود: اگر این سرمایه گذاران حمایت شوند بخش عمده ای از بیکاری و مشکلات اقتصادی در این دو شهرستان حل خواهد شد‌ چراکه زمینه آن فراهم است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مواد اولیه این شرکت به نمک پارس، این نمک در پشت سد گتوند موجود است که با یک فناوری ساده به دست می آید و تمام فرآیند تولید کلر و مشتقات تماما در این منطقه خواهد بود.

 

گیلانی تاکید کرد: با اولین سرمایه گذار صحبت کردیم و نتیجه گیری شد تا با ایجاد این شرکت از  رودخانه عقیلی که رودخانه شوری است و به رودخانه کارون ریخته می شود و محیط زیست را به هم می ریزد ولی با احداث این کارخانه می توان نمک را بگیرد و تحویل این کارخانه دهد.

 

وی فاصله محل کارخانه تا محل برداشت نمک از رودخانه را ۳۰ کیلومتر دانست و تصریح کرد: پس فرآیند صفر تا ۱۰۰ در تولید کلر در شوشتر و گتوند انجام می شود و ما تاکید داریم که دولت برای واحدهای پایین دستی حمایت ویژه کند چراکه اعلام شده اگر در پارک کلر واحدهای پایین دستی احداث شود به معنای واقعی پارک می رسیم.

 

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واحدهای صنعتی بزرگ و زیاد در شوشتر و گتوند ابراز کرد: یکی از این کارخانه ها لاستیک خوزستان است که لاستیک و تیوپ در کشور احیا شد و میزان واردات به حداقل رسید و تیوپ ها برای کل کشور استفاده می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در خصوص واحد صنعتی با چینی ها صحبت شده که با توجه به تحریم ها کمک شود تا سریع تر چینی ها به کشور بیایند.

 

گیلانی با بیان اینکه سرمایه گذار کارخانه کلر خوزستان ۱۰۰ درصد بخش خصوصی است عنوان کرد: این کارخانه برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند و فرآیند راه اندازی تا تکمیل آن در سه فاز، سه سال خواهد بود که انقلاب صنعتی برای کشور، استان و شوشتر خواهد بود.

 

وی در ادامه به کارخانه تولید کاغذ که ۲۳ سال قبل ساخته شد اشاره کرد و ادامه داد: این کارخانه تعطیل و بعد از ۲۳ سال بازگشایی شد و اکنون در حال تعمیر و نگهداری است که مقرر شد متخصصان هندی برای راه اندازی آن بیایند و در این زمینه هم باید دولت کمک کند.

 

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر این کارخانه راه اندازی شود تنها یکی از تولیداتش کاغذ می شود و کارخانه های پایین دستی خواهد داشت و بیش از ۹۰ درصد کارخانه آماده است که باید روند کار تسریع شود.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: سهراب گیلانی دهه فجر شوشتر و گتوند پایین دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، در مدل‌های «سال LX-TU ۵-ELX-سال دوگانه سوز-اتوماتیک» اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # پژو پارس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد