Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:32:07 GMT

حرم علوی در آستانه میلاد حضرت زهرا گلباران شد+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۶۸۷۵

حرم علوی در آستانه میلاد حضرت زهرا گلباران شد+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حج‌ و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امیرالمؤمنین (ع) در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) با نصب پارچه‌های سبزرنگ مزین به نام و القاب آن حضرت تزئین شد و در گوشه و کنار حرم علوی و ایوان نجف نام صدیقه کبری (س) نقش بست.

همچنین روی گلدسته حرم علوی پارچه مزین به القاب حضرت زهرا (س) نصب شد.

 

 

صبح امروز نیز طی مراسمی حرم امام علی (ع) گلباران شد و خادمان حرم علوی همراه با زوار دعای فرج را قرائت کرده و شروع به گل‌آرایی ضریح و ایوان نجف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصاویری از تزئین حرم علوی با پارچه‌های مزین به نام و القاب حضرت زهرا (س) را مشاهده می‌کنید: 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حضرت زهرا امام علی ع زیارت حرم علوی ولادت حضرت زهرا س حرم امیرالمومنین در نجف گل آرایی حرم علوی میلاد دخت نبی نجف اشرف حضرت زهرا حرم علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان