Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۵۰ خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود، اظهار داشت: این تعداد خانه ورزش روستایی با اعتبار پنج میلیارد ریال تکمیل و تجهیز می‌شوند.

وی گفت: توسعه خانه‌های ورزش روستایی از مهمترین اقدامات ورزش و جوانان طی سال‌های اخیر در این استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان بیان کرد: ۳۳۳ برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ۱۲۰ برنامه فرهنگی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و جوانان در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۳ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در این استان فعالیت دارند که نقش مهمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی، برنامه حمل مشعل و… از مهمترین برنامه‌های ورزشی دهه فجر در این استان است.

کد خبر 5135056

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد حمید کریمی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز بوشهر اردبیل شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران انقلاب اسلامی ایران ایلام چهارمحال و بختیاری ورزش و جوانان ورزش روستایی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری