Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه وبویراحمد از اجرای 50 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رحمان همت پور ،رئیس هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی استان با بیان این خبر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت :50 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همت پور،رئیس هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی و محلی استان افزود:این برنامه های در شهرستانهای بویراحمد ،بهمئی ،کهگیلویه ،لنده ،چرام و گچساران با همکاری روسای ادارات ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزش روستای و بازیهای بومی و محلی برگزار می شود.   رئیس هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مسابقات تنیس روی میز ،فوتسال ،والیبال ،جشنواره بازی های بومی و محلی ،همایش پیاده ،دارت ،فوتبال دستی ،شطرنج ،چوب کشی ،هفت سنگ ،دال پلان ،گرنا ،الختر و دوومیدانی بعنوان مهمترین برنامه های مسابقات در این ایام خبر و بیان داشت :این مسابقات در روستاهای شهرستانهای استان با همکاری دهیاران و مسئولین خانه های ورزش روستایی برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.   همت پور از تجهیز 14 خانه ورزش روستایی در 9 شهرستان استان در دهه فجر بعنوان یکی دیگر از برنامه های مهم این ایام خبر و تصریح کرد:با حضور رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور مجمع سالیانه هیات استان برگزار می شود.   این مقام مسئول در هیات ورزش های روستایی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری 9 برنامه فرهنگی در کنار برنامه های ورزشی در دهه فجر امسال بعنوان یکی دیگر از برنامه های مهم این هیات خبر و از غباررویی گلزار مطهر شهدا ،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه بعنوان برنامه های فرهنگی این هیات خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت بومی محلی روستایی و بازیهای بومی و محلی ورزش های روستایی بومی و محلی رئیس هیات ورزش برگزار می شود ورزش روستایی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد