Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به تشریح شروط فعالیت تالارها در شهرهای زرد و آبی پرداخت.

مهندس محسن فرهادی  درباره شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالارهای پذیرایی، گفت: به توافق رسیدیم که تالارها با ظرفیت درصدی فعالیت نکنند؛ زیرا امکان کنترل کد ملی برای تالارها وجود ندارد. از طرفی ممکن است فردی دعوت شود و با همراه اضافه به سالن برود و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پس عملا امکان کنترل کد ملی برای تالارها فراهم نیست و بنابراین احتمال حضور فرد بیمار در تالار پذیرایی وجود دارد.

فرهادی تاکید کرد: تالارهای پذیرایی نمی‌توانند صندلی ثابت برای کسی درنظر بگیرند و امکان جابجایی صندلی و افراد وجود دارد. بنابراین تالارهای پذیرایی با تعداد نفرات مجاز به فعالیت هستند؛ یعنی در منطقه آبی حداکثر تعداد مجاز پذیرش مهمان ۷۵ نفر و در شهرهای زرد ۵۵ نفر در هر سالن است.

وی تاکید کرد: همچنین طول مراسم نهایتا ظرف مدت ۳ ساعت باید به اتمام برسد. در تالارهایی که فضای باز دارند ( باغ تالار) این تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده می‌تواند دو برابر شود.‌

بیشتر بخوانید: کرونای انگلیسی در ایران کشف شد/ وزیر بهداشت: مردم وحشت نکنند

وی با اشاره به اینکه داشتن تهویه شرط اساسی بازگشایی تالارها است، اظهار کرد: سالن‌هایی که تهویه مناسب ندارند مجاز به فعالیت نخواهند بود. در ضمن  اتحادیه تالارهای پذیرایی موظف شدند کتبا لیست تالارهایی که مجاز به فعالیت هستند را به دانشگاه علوم پزشکی محدوده مربوطه تحویل دهند و بازرسان ما در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی موظف هستند به تالارها رفته و تطبیق تالار با شرایط رعایت پروتکل‌ها را چک کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، تصریح کرد: شاغلین تالارهای پذیرایی بویژه کسانی که مشغول پذیرایی هستند باید دستکش و ماسک داشته باشند. همچنین انجام هفتگی رپید تست‌ها برای شاغلین تالارها نیز ضروری است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ما برخی تالارها پیش از اعلام پروتکل‌ها به شکل شتابزده و بر اساس درصد ظرفیت، بازگشایی کردند که این موضوع به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و تنها ظرفیت تعداد نفرات مورد تایید ما است

/ایسنا 

بیشتربخوانید: جزئیات تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد