Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:23:44 GMT

زنگ انقلاب نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۱۰۵

زنگ انقلاب نواخته شد

«زنگ انقلاب» به صورت نمادین در مدرسه ای در تهران نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی الزهرا (س) منطقه ۱۷ تهران به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در این آیین با اشاره به تداوم آموزش در ایام کرونا گفت: همه خانواده های ایرانی مطلع هستند که فرهنگیان در این نبرد بزرگ با کرونا چه مجاهدت‌هایی کرده و حتی عزیزانی را تقدیم کرده اند.

وی افزود: امروز دور هم جمع شده ایم تا یاد و خاطره یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ دنیا و جهان اسلام را گرامی بداریم؛ خوشحالیم که به صورت خودجوش مراسم جشن هایی ترتیب داده شده تا در زیست بوم جدید از کسانی که دهه فجر ۵۷ را رقم زدند قدردانی کنیم.

فولادوند ادامه داد: مقدمات انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۱  فراهم شد و در بهمن ماه ۵۷ با رهبری امام (ره) به پیروزی رسید. ۴۲ سال گذشت و مردم بزرگوار و جوانان غیرتمند چه فراز و فرودها و چه گردنه های سختی را پشت سر گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه مردم در طول یک سال اخیر در مقابله با ویروس نحس در این زیست بوم جدید در حال تلاش اند در عین حالی که به خود اتکا کرده اند و کودکان مظلوم ما توسط خبیث‌ترین افراد و مدعیان تمدن تحریم شده اند گفت: چه خوب و سربلند از این میدان بیرون آمده ایم.

فولادوند اظهار کرد: سال گذشته در چنین زمانی از ابتدایی ترین وسایل بهداشتی یعنی ماسک محروم بودیم، اما امروز به لطف خداوند در عرصه بین‌المللی در مقابله با بیماری کرونا موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده‌ایم. عزم پولادین مردم و رهبری است که در این ۴۲ سال، انقلاب را به این مرحله رساندند.

وی با اشاره به تداوم آموزش در ایام کرونا گفت: همه خانواده های ایرانی مطلع هستند که فرهنگیان در این نبرد بزرگ با کرونا چه مجاهدت‌هایی کرده و حتی عزیزانی را تقدیم کرده اند.

این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران