Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:00:32 GMT

زنگ انقلاب در مدارس زنجان به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۲۸۸

زنگ انقلاب در مدارس زنجان به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس زنجان به صدا درآمد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم، ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به اینکه قدرت در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ...  تعریف شده است، اظهار کرد: ابتدای هر قدرتی نیروی انسانی است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه اگر کشوری نیروی انسانی مسؤول و متعهدی داشته باشد در ابعاد مختلف می‌تواند قدرتمند باشد، عنوان کرد: با نیروهایی که در 40 سال تربیت شده، ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تلاش برای پیشگیری از تعطیل شدن تعلیم و تربیت در شرایط کرونایی بیان کرد: از جمله بخش‌هایی که در ایام کرونا تعطیل نشد، بخش آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه امانت بزرگ انقلاب را به دست نسل جدید می‌سپاریم، ادامه داد: نسل آینده نیز همانند نسل گذشته و حال دفاع کرده و برای پاسداری از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آماده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: 188 هزار دانش آموز  و 14هزار همکار فرهنگی در استان فعالیت دارند.

حسن مظفری با اشاره به اینکه 165 هزار دانش‌آموز در بستر شاد احراز هویت شده‌اند، گفت: 154 هزار دانش‌آموز برای دریافت دروس در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌ فرهنگیان عنوان کرد: در شرایط کرونایی آموزش و تعلیم برای دانش‌آموزان و معلمان سخت بوده ولی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تلاش‌ها در بستر شاد بیشتر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر 2 هزار و 600 تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است، گفت: 500 تبلت دیگر در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار خواهد گرفت.

در ادامه استاندار زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار کرد: دانش‌آموزان ثروت واقعی کشور هستند.

فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه امروز سالروز بازگشت امام به وطن با حمایت جوانان سلحشور است، گفت: انقلاب اسلامی پیروزی حق و شکست استکبار و استبداد بود.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی برای پاسداشت انقلاب تقدیم کرده‌ایم،  عنوان کرد: نوجوانان باید در مورد انقلاب مطالعه کنند تا قدردان باشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب صلح بود ولی بیگانگان توان  درک انقلاب را ندارند، گفت: دشمنان دست به شیطنت خبیثانه می‌زنند و موضع دشمن نیز از ابتدای انقلاب تاکنون همین بوده و سیاست‌های خبیثانه از طرف مردم عقیم مانده است.

حقیقی با اشاره به اینکه یک هزار و 675 مدرسه در استان فعالیت می‌کنند،  تصریح کرد: از این تعداد 653 مدرسه شهری و یک هزار و 112 مدرسه در روستا  قرار دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 293 مدرسه به اینترنت وصل نیست، گفت: با حضور وزیر ارتباطات 99 سایت و یک هزار و 500 خانوار به اینترنت وصل می‌شود.

وی گفت: برای ساخت 99 سایت 130میلیارد تومان هزینه شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان یکسال است درگیر  بیماری کرونا هستند، ادامه داد: اینکه معلمان با توجه به شرایط با دانش‌آموزان رفتار می‌کنند، جای تقدیر دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز زنجان در اکثر شاخص‌ها، استان موفقی است، تاکید کرد: اگر کوچکترین تعلل شود، موفقیت‌های کسب شده از بین می‌رود.

انتهای پیام /۷۳٠٠۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت زنجان فضای مجازی مدرسه امام جمعه زنجان فرهنگیان تدریس زنجان با اشاره استاندار زنجان استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آستانه روز معلم و با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس استان نواخته شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تقدیر شد.

 مراسم زنگ استانی سپاس معلم  در دبستان حضرت مریم (س) روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه نواخته شد.

در این مراسم عبدالله  حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی افزود: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها  باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

وی ادامه داد:  امروز کار‌های فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

 

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است