Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:47:07 GMT

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۴۰۱

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه

در این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی در منزل و همچنین نرخ تدریس زبان در آموزشگاه بپردازیم. - اخبار بازار -

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و نرخ تدریس در آموزشگاه

درس زبان انگلیسی جزء درس های کاربردی و مهم برای هر کس به شمار می رود و کسانی که مهارت کمتری در یادگیری زبان انگلیسی دارند باید به سراغ تدریس خصوصی و تمرین و تکرار بیشتری بروند؛ در این محتوا که توسط موسسه زبان آموزان پیشرو بعنوان مرکز  تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تهیه شده است، راجع به عوامل موثر در هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی سخن خواهیم گفت که شما دانش آموز عزیز بتوانید با توجه به بودجه مورد نظرتان و سطح علمی که در زبان انگلیسی دارید، بهترین کلاس با مناسب ترین قیمت را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بعد از فارغ التحصیلی برای مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور نیاز شدیدی به یادگیری زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است دارید.

در واقع می توان گفت پرداخت هزینه برای یادگیری زبان انگلیسی یک سرمایه گذاری مفید به حساب می آید و شما پس از یادگیری کامل زبان انگلیسی می توانید تدریس کنید و از طریق این تدریس درآمد زایی کنید و چند برابر پولی که صرف یادگیری زبان کرده اید به شما برخواهد گشت.

عوامل موثر در هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

عوامل موثر در هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا موسسه متعددند که ما به معرفی کامل این موارد خواهیم پرداخت.

به طور کلی نرخ کلاس خصوصی زبان انگلیسی متغیر است و از ساعتی یا جلسه ای 50 هزار تومان شروع می شود و تا ساعتی یا جلسه ای 300 هزار تومان ادامه دارد؛ هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه تدریس زبان انگلیسی نیز بالاتر می رود.

اولین مورد موثر در رابطه با  هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی  تجربه معلم یا استادی است که به شما درس می دهد و هرچه تجربه این استاد بالاتر باشد و رضایت دانش آموزان از تدریس این استاد بالاتر باشد، هزینه و مبلغ بیشتری را دریافت خواهد کرد زیرا این گونه استادان دارای تجربه تدریس بالایی هستند و می توانند ظرف مدت چند جلسه به خوبی درس را به دانش آموز انتقال دهند و مشکل شما دانش آموز عزیز را در درس زبان انگلیسی حل نمایند.

لازم به ذکر است که تحصیلات فردی که تدریس می کند نیز روی هزینه تدریس خصوصی موثر است و طبیعتا استادی که مدرک دکتری زبان انگلیسی دارد طبیعتا مبلغی که دریافت میکند بیشتر از شخصی است که مدرک لیسانس یا فوق لیسانس دارد و همچنین لازم به ذکر است که دانشگاهی که استاد مورد نظر در آن تحصیل کرده است روی حق التدریس آن بسیار موثر است.

مورد موثر بعدی در هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی شهر مورد نظر است که معمولا در تهران هزینه تدریس خصوصی بیشتر از شهرستان ها است.

مورد بعدی که روی هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موثر است مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو است و هرچه مقطع تحصیلی دانش آموز بالاتر باشد طبیعتا هزینه تدریس نیز بیشتر است زیرا درس زبان انگلیسی در مقاطع بالاتر حجم بیشتری دارد و یادگیری آن نیز دشوارتر است.

به طور مثال اگر فرزند شما در مقطع تحصیلی دانشگاه باشد باید هزینه بیشتری نسبت به مقطع تحصیلی دبیرستان بپردازید زیرا حساسیت این مقطع تحصیلی بالاتر است پس حق الزحمه بیشتری باید دریافت گردد.

عوامل دیگری نیز وجود دارد که روی هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی تاثیرگذار است مثل آموزشگاه های برتر، این آموزشگاه ها به دلیل این که برند هستند، در سراسر شهر معروف هستند و از اساتید خوبی استفاده می کنند، هزینه بیشتری نیز دریافت می کنند.

هرچه کارنامه درس زبان یک دانش آموز درخشان تر باشد طبیعتا هزینه تدریس آن کاهش پیدا می کند.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در زمان امتحانات بیشتر از زمان تابستان است.

 

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

موزش زبان انگلیسی به کودکان نیازمند مهارت مخصوصی است و مدرس زبان انگلیسی کودکان باید عملکردی از خود نشان دهد که کودک را به زبان انگلیسی علاقه مند کند.

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان بسیار مفید است و باعث می شود زبان مادری آن ها تقویت شود و با سرعت بیشتری شاهد یادگیری و پیشرفت کودکان باشیم؛ والدین عزیز شما باید علاوه بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان، هزینه اردو های آموزشی کودک خود را نیز در نظر بگیرید زیرا این اردوها بسیار کاربردی است و در این اردوها بیشتر به شیوه عملی زبان انگلیسی می پردازند و لغات جدید متناسب با فضا به کودک شما آموزش داده می شود.

به طور مثال در اردویی که کودکان به کتاب فروشی می روند می توانند از نزدیک وسایل را لمس کنند و متناسب با لغاتی که یاد گرفته اند آن را در فضای عمومی به کار ببرند و یا به زبان انگلیسی بتوانند قیمت کالایی را که می خواهند از فروشنده بپرسند؛ این کار باعث می شود اعتماد به نفس کودک افزایش پیدا کند، به زبان انگلیسی بیشتر علاقمند شود و از آن لذت ببرد.

متد و روشی که در خصوص آموزش زبان کودکان به کار رفته است و در قسمت بالا توضیح دادیم روی هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان بسیار تاثیر گذار است؛ این هزینه بابت تخصص خاص معلم، خلاقیت و توانایی مدرس در خلق موقعیت های آموزنده برای کودکان است.

نرخ تدریس خصوصی کلاس آنلاین زبان انگلیسی

به دلیل وجود بیماری کرونا بازار کلاس های آنلاین بسیار داغ شده است و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اکثر اوقات به صورت آنلاین هست و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین نسبت به تدریس خصوصی حضوری از هزینه پایین تری برخوردار است.

در این کلاس ها دانش آموزان و دانشجویان می توانند از طریق صوتی و تصویری با استاد خود ارتباط بگیرند و در روند یادگیری زبان انگلیسی مشارکت داشته باشند.

از مزایا کلاس های آنلاین زبان انگلیسی می توان به این اشاره کرد که شما در هر زمانی که بخواهید می توانید به مطالب دسترسی داشته باشید و دیگر لازم نیست درگیر ترافیک و رفت و آمد با اتوبوس و مترو به سمت آموزشگاه زبان باشید.

از مزایا دیگر کلاس آنلاین زبان این است که دانش آموز تمرکز بسیاری روی درس دارد و به طور کامل احساس راحتی می کند و حتی دانش آموز می تواند در وسط کلاس آنلاین خوراکی نیز بخورد.

در مجموع با توجه به نکاتی که درباره هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی گفته شد، شما می توانید بنا به نیازتان و بودجه مورد نظرتان کلاسی که مد نظرتان هست را انتخاب کرده و استفاده لازم را از این کلاس خصوصی درس زبان انگلیسی ببرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تدریس خصوصی زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی زبان انگلیسی کودکان درس زبان انگلیسی مقطع تحصیلی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود