Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:43:27 GMT

زنگ نمادین انقلاب در مدارس ایلام به صدا درآمد‌

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۴۵۰

زنگ نمادین انقلاب در مدارس ایلام به صدا درآمد‌

گروه استان‌ها - زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،  زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگ انقلاب در سراسر استان خراسان جنوبی نواخته شدآیین نمادین زنگ انقلاب در مدارس استان البرز به صدا در آمد«زنگ انقلاب» در نخستین روز از دهه فجر در مدارس لرستان نواخته شد

در این مراسم رژه خودروی تمثال مبارک امام خمینی(ره) را از فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه فرزانگان شهر ایلام بدرقه و سپس  زنگ انقلاب به صدا در آمد و هم‌زمان با به صدا در آوردن زنگ انقلاب حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور به تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان ایلام پرداخت و اظهار داشت: بیش از 3 هزار برنامه در استان ایلام به اجرا در می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تمام برنامه‌ها به صورت مجازی و در بستر بر خط اجرا خواهند شد و مواردی که به صورت فیزیکی اجرا شود با رعایت پروتکل‌ها و جمعیت اندک و در فضای باز خواهد بود.

علاوه بر این گزارش خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های 12 گانه استان ایلام حاکیست که مراسم نمادین زنگ انقلاب در همه شهرهای استان به صدا در آمده است و برنامه‌های دهه مبارک فجر با به صدا در آمدن زنگ انقلاب آغاز شده است.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه مبارک فجر استان ایلام زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس بردسکن
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد