Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی باقرزاده همایی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: احداث گلخانه، اجرای سامانه های نوین آبیاری، احداث جاده بین مزارع، احداث کانال آبیاری، احیا و مرمت قنوات، صنایع بسته بندی فرآوری محصولات کشاورزی و سردخانه، توسعه واحدهای دامپروری از طرح‌های شاخص بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر است.
وی بیان داشت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۵هزار و ۸۸ شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان هرمزگان ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به پیشتازی این سازمان با دارا بودن بیشترین طرح‌های دهه فجر اظهارداشت: از طرح‌های یادشده ۴۵۷ طرح با هزینه ای افزون بر هشت هزارو ۶۱۸ میلیارد ریال به سازمان جهادکشاورزی اختصاص دارد.
وی یادآورشد: همچنین ۱۸ مورد از طرح‌های بخش کشاورزی با هزینه ای افزون بر هفت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش شیلات، ۶۸طرح با هزینه۳۰۱ میلیارد ریال به منابع طبیعی و آبخیزداری و پنج طرح نیز با هزینه ۱۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال به تعاون روستایی  است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی اشتغال زایی هرمزگان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی اشتغال زایی وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی اشتغال زایی هرمزگان دهه فجر اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی

به گزار ش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ حشمت عزیزان افزود: مزارع گندم در جنوب استان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت دید که میزان اولیه برآورد این خسارت‌ها یک هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: به ۲ هزار کیلومتر جاده بین مزارع و ایل‌راه‌های عشایری نیز خسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی وارد شد که برآورد اولیه خسارت‌های این بخش نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

عزیزان گفت: ۵۰ راس دام سبک عشایر نیز در شهرستان ملکشاهی به علت سیلاب تلف شد.

وی ادامه داد:  ببشترین خسارت‌های سیلاب در زیربخش‌های کشاورزی مربوط به شهرستان‌های آبدانان و دهلران بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: بررسی دقیق میزان خسازت‌های وارده به کشاورزان در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد