Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم، ایران در توسعه راه خود را می‌رود؛ مسأله واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بهترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان صبح امروز با حضور در گلستان شهدای شهر خور و بیابانک در آغاز دهه فجر با شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استاندار اصفهان با حضور در منزل شهید علی‌رضا خسروی، از شهدای خور و بیابانک با خانواده این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ادامه زنگ انقلاب توسط استاندار اصفهان در هنرستان کاردانش هنرآئین خور و بیابانک به صدا درآورده شد.

عباس رضایی در این مراسم اظهار داشت: از این‌ که در یک مکان آموزشی حضور پیدا کرده‌ام، خوشحالم؛ جایگاه هنرستان‌ها برای توسعه ضروری‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

استاندار اصفهان با بیان این‌که دستاورهای بزرگی را به دست آورده‌ایم، گفت: یکی از روش‌های شناخت مقایسه است، دستاورهای انقلاب را باید با آنچه قبل از انقلاب بود را مقایسه کنیم؛ نمی‌گویم مشکل و معضلی نداریم اما آنچه این مشکلات را پیش آورده است بحث جداگانه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: تنها یک نظام الهی در دنیا شکل گرفته است که فقط جمهوری اسلامی است، کل دنیا و نظام‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی و نظام الهی است؛ در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هیچ کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی نیست.

وی یاداور شد: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم، ایران در توسعه راه خود را می‌رود؛ مسأله واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بهترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد، همین مسأله کروناست و از دنیا عقب نیستیم.

رضایی در پایان گفت: نباید مشکلات مقطعی، ما را از دستاوردهای بی‌نظیر خودمان غافل کند، نباید به مسائل ظاهری استکبار نگاه کرد چراکه تبل توخالی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انقلاب اسلامی دهه فجر شهید استانداری استاندار اصفهان ابعاد مختلف جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با صدور پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی در روستاها، بخش‌ها و شهرهای لرستان تبریک گفت.

 متن پیام ابوطالب شفقت به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم:
ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛ 
امام حسن عليه السلام : هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پيشرفت خود رهنمون شدند.(تحف العقول، ص ۲۳۳)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی در حل مشکلات جوامع محلی دارد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم؛ تعامل و گفت‌وگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داد و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند. شوراها، یکی از عالی ترین نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مستقیم مردم در اداره و مدیریت جامعه اس که در صورت ارائه کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند مهم‌ترین بازوی توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیز باشند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاە شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لرستان به خدمتگزاری مشغول و با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند را تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی شهرها و روستاهای این استان در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی موفق و موید باشید.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها