Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست تربیت و تعالی با فرماندهان پایگاه های  حوزه امام خامنه ای (مدظله. العالی) در رابطه با اختلاط حق و باطل گفت: ترکیب و اختلاط حق و باطل سطوحی دارد که از  درون خود انسان، خانواده اش یا یک اجتماع را شامل می شود وقتی ترکیب و اختلاط حق و باطل بیشتر و شدید تر شود تشخیص سخت تر می شود، این ویژگی دنیای امروز است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آن به برهه حساس یا پیچ حساس تاریخی تعبیر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح تفاوت های بین حق و باطل اظهار داشت: حق در استفاده از امکانات محدودیت دارد ولی باطل قائل به هیچ محدودیتی نیست، حق هدف و راه مشخصی دارد ولی باطل هر هدفی که به غیر حق باشد به سمت آن حرکت می کند در مجموع  مدار باطل هر چیز غیر از حق است.

مهدی جو در ادامه گفت: اگر بخواهیم برای حق یک هدف و راه  برشماریم آن راه صدق است، عدالت، مهربانی، نوعدوستی  و ساده زیستی  در پرتو صدق به وجود می آید، عبدیت و پذیرش محض همان صدق است.

این کارشناس مذهبی در خصوص جامعه بیدار گفت : مقام معظم رهبری در کتاب دغدغه های فرهنگی می فرمایند: "جامعه مانند پیکره انسان است و اگر انسان هوشیار و بیدار باشد ،اگر نیاز به دارو داشته باشد با اراده خود دارو را انتخاب و میزان مناسبی از دارو را استفاده میکند اما اگر هوشیار نباشد دارو را به او تزریق میکنند و جامعه هم این چنین است" در واقع جامعه بیدار جامعه ای است که خودش به دنبال درمان برود و با اراده خود دارو را انتخاب و استفاده کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین افزود: دشمن امروزه تمام تلاش خود را به صف کرده است تا جامعه ایران را بی هوش کند و جامعه بیهوش برای درمان بیماری هایش از خود هیچ اختیاری ندارد.

حجت السلام مهدی جو در پایان گفت: دشمن برای اجرای این هدف سه راه  کار عمده انجام میدهد اول، مدیریت سلایق وذائقه ها، دشمن برای اینکه کشوری را از خاصیت بندازد و بیهوش کند و تمام تلاش خود را می کند تا مدیریت ذائقه ها و سلایق را به دست گرفته و سبک زندگی جامعه را تغییر دهد دوم، مدیریت دغدغه ها، خیلی ها بسیاری از مشکلات اصلی و مهم را رها کرده اند و به مسائلی که اهمیت آنها کم است می پردازند سوم، مدیریت راهکار ها و درمان ها، ما بسیاری از مشکلات را متوجه می شویم اما زمانی که به  راهکار آن می رسیم نمیدانیم کدام راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین حق و باطل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،سی و پنجمین آیین تجلیل از برترین های جامعه کار و کارگری استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان جامعه کارگری استان به بیان دغدغه‌های خود از جمله در حوزه امنیت شغلی، بیمه، مسکن و سختی کار پرداختند.

 استاندار کرمان هم از پیگیری‌های دولت برای رفع دغدغه‌های معیشتی کارگران گفت و افزود: پیگیر حل مشکلات کارگران زغال سنگ کرمان هستیم و خوشبختانه به زودی مشکلات این افراد برطرف خواهد شد.

آقای فداکار افزود: فرصت‌های شغلی فراوانی به ویژه در صنایع و معادن استان کرمان وجود دارد که این فرصت‌های شغلی نیاز به نیروهای ماهر دارند که در این راستا باید به موضوع مهارت آموزی توجه ویژه داشت.

وی افزود بایستی مایحتاج صنایع و معادن از ظرفیت‌های داخل استان تامین شود و این موضوع مصوبه شورای تامین است.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به نقش پررنگ استان کرمان در رشد تولید ناخالص ملی گفت :کارگران نقش اساسی در این بین را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: کاهش تعداد مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری در استان نشان می‌دهد که مردم به کار برگشته‌اند یا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شده است.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • بازار دارو را مدیریت می‌کنیم