Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه عصمتیه روستای قنات‌ملک رابر، زادگاه سردار شهید سپهبد سلیمانی، با حضور مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور و جمعی از مسئولان به صورت نمادین نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان کرمان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: «ایجاد عدالت آموزشی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسکندری‌نسب، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد سلیمانی اظهار کرد: «ایران اسلامی به عظمت مردان دلیری که با اراده‌ی آهنین توانستند مقتدرانه و عزتمندانه برای اقتدار نظام اسلامی قیام کنند افتخار می‌کند».

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: «امروز به وجود سردار سلیمانی افتخار می‌کنیم و به آینده‌ای بسیار درخشان امیدواریم، زیرا برای آینده نقشه‌ی راه، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را داریم و آنچه که امروز ما را امیدوار کرده است ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه است».

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی در مدارس تاکید کرد و گفت: «سازمان برنامه‌ریزی کتب درسی به خوبی به این مهم پی برده است و کتاب سرباز وطن هم برای سوادآموزان در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تدوین شده است».

اسکندری‌نسب با اشاره به اهمیت توجه به مدارس و دانش‌آموزان گفت: «از هفت راهکار اساسی گام دوم انقلاب اسلامی، یک راهکار توجه به جوانان و نوجوانان است که مسیر تحقق آن از مدرسه می‌گذرد».

وی بیان کرد: «باید برای تربیت نسلی کارآمد و متعهد و در طراز جمهوری اسلامی مکتب حاج‌قاسم سلیمانی را مد نظر قرار دهیم».

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این‌که بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ شهید از شهدای استان عشایر هستند، گفت: «اگر بخواهیم به دین و انقلاب اسلامی آسیب نرسد باید مکتب شهید سلیمانی در جامعه و مدارس ترویج پیدا کند».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آموزش و پرورش استان کرمان سالروز ورود امام خمینی گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد سلیمانی آموزش و پرورش استان کرمان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه مدارس استان سمنان میزبان آین نمادین زنگ سپاس معلم بودند این مراسم با حضور دانش آموزان در واقع با هدف گرامی داشت مقام معلم متقارن با آغاز برنامه های هفته معلم برگزار شد.

مدرسه ابتدایی دخترانه مهر عظام سمنان لحظاتی قبل میزان مراسم محوری زنگ سپاس معلم با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی بود. مراسمی که به نمایندگی از دیگر مدارس استان سمنان برگزار و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضور داشتند.

زنگ سپاس معلم به نوعی آغاز برنامه های بزرگداشت مقام معلم در یک هزار مدرس استان سمنان است. مدارسی که ۱۲۵ هزار دانش آموز را در خود جای داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه مراسم زنگ سپاس با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است، گفت: یک هزار مدرسه استان میزبان برنامه های هفته معلم است.

سید جمال وزیری با بیان اینکه تقدیر از مقام معلمان و همچنین معرفی و قدردانی از معلمان نمونه استان سمنان یکی از برنامه های شاخص این هفته است، تاکید کرد: ۳۳ معلم در سطح استانی طی مراسمی تجلیل و سه معلم نمونه استانی نیز در وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزارهای شهدا دومین برنامه شاخص هفته معلم است، افزود: با این برنامه ها، رسماً آیین گرامی داشت هفته معلم در استان سمنان آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان در نماز جمعه و گزارش عملکرد این ارگان به مردم را دیگر برنامه هفته معلم یاد کرد و بیان داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای اقامه نماز جمعه از جمله دیگر برنامه های هفته معلم است.

وزیری از برگزاری جشن ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش ها، دیدار با خانواده‌های شهدای معلم و دانش‌آموز و … نیز در استان سمنان خبر داد و افزود: نشاط جمعی برای دانش آموزان در این برنامه ها دیده شده است.

کد خبر 6092857

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود