Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:28:48 GMT

دستگیری عامل آتش سوزی سوناتا در دشتی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۹۷۰

دستگیری عامل آتش سوزی سوناتا در دشتی + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری عامل آتش سوزی خودروی سوناتا و شناسایی همدست او خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در پی آتش زدن یک دستگاه خودرو سواری سوناتا متعلق به یکی از شهروندان خورموجی و انتشار گسترده فیلم آن در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان پلیس در عملیاتی پیچیده با رصد اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی عاملان آتش سوزی خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: در ادامه این عملیات عامل اصلی دستگیر شد، و همدست او نیز که در حال حاضر فراری است شناسایی شده است و به زودی دستگیر خواهد شد.

صیادی، با بیان اینکه خودرو متعلق به یکی از وکلای دادگستری بود، گفت: متهم در اعترافات خود انگیزه اش برای این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث آتش سوزی عکس کارآگاهان سرهنگ دستگیری عامل آتش سوزی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس مهرداد میناوند بیمارستان علی انصاریان تهران ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا ویروس پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد.

کد خبر 6093467

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد