Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شارجه امارات با تقدیم مهاجم برزیلی اش به الهلال به دنبال جذب بازیکنی از این تیم سعودی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شبکه ورزش دبی خبر داد باشگاه شارجه قصد دارد ایگور کورنادو، مهاجم برزیلی اش را به الهلال عربستان تقدیم می کند تا بازیکنی از این تیم به جای او جذب کند.

هنوز مشخص نیست شارجه به دنبال کدام بازیکن الهلال است ولی می خواهد با تقدیم این مهاجم برزیلی خود رضایت باشگاه سعودی را کسب کند و بازیکن مدنظرش را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارجه یکی از رقبای تراکتور تبریز در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شارجه الهلال تراکتور الهلال تراکتور شارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم