Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:02:47 GMT

دریافت وجه برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۸۱۰۷

دریافت وجه برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین کفراشی اظهار کرد: با مجازی شدن آموزش مدارس، هیچ فوق‌برنامه‌ای در مدارس ارائه نشده است بنابراین دریافت وجه از اولیا برای کمک به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها در صورت موافقت می‌توانند به‌صورت اختیاری به مدرسه فرزند خود کمک کنند، اما دریافت وجه اجباری غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش‌وپرورش افزود: خانواده‌ها در صورت مشاهده می‌توانند به دفاتر رسیدگی به شکایات و تخلفات در ادارات آموزش‌وپرورش مراجعه و موضوع را گزارش کنند و یا با ورود به سامانه shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند تا با متخلفان برخورد شود.

کفراشی تصریح کرد: توزیع کارنامه دانش آموزان از امروز آغاز شده است و دانش آموزان ابتدایی امروز کارنامه‌های خود را دریافت کردند. توزیع کارنامه‌های دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه به ترتیب از فردا و پس‌فردا آغاز خواهد شد.

کد خبر 5135229 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش انجمن اولیا و مربیان شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی وزارت آموزش و پرورش اعتیاد شهر تهران خیابان ولی عصر آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی شورای شهر دیوان عدالت اداری گردشگری مجلس دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است