Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس قنبری عدیوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نام‌نویسی بیش از ۱۰۰ پژوهشگر و محقق در پایگاه اینترنتی همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها با محوریت «تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری» افزود: فرصت ارسال مقالات تا ۳۰ بهمن تمدید شده است و با توجه به اینکه محدودیتی برای ارسال مقالات در نظر گرفته نشده است، پیش‌بینی می‌شود تعداد آثار دریافتی تا پایان مهلت تعیین‌شده، افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باستان‌شناسی و تاریخ استان چهارمحال و بختیاری را یکی از سه محور این همایش عنوان و تصریح کرد: پژوهشگران می‌توانند در این بخش آثار خود را با موضوعات جغرافیای تاریخی، وجوه تسمیه، باستان‌شناسی، تاریخ استان و بناها و آثار و اشیاء باستانی و تاریخی استان به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

قنبری از جغرافیای طبیعی، شهری و روستایی و عشایری، اقتصاد و مشاغل و شیوه معیشت و همچنین بازار و بازارچه‌های چهارمحال و بختیاری به عنوان موضوعات در نظر گرفته شده در محور جغرافیای استان نام برد.

وی یادآور شد: در محور فرهنگی این همایش نیز مقالات و آثار با موضوعات تعلیم و تربیت و مراکز علمی، مراکز فرهنگی، گویش، ‌ادبیات و ادبیات عامه، آداب‌ و رسوم، آیین‌ها و مراسم محلی، صنایع و هنرهای دستی، ورزش، بازی‌های بومی و محلی و سرگرمی‌های خاص، اماکن مذهبی و آیینی و  مفاخر و مشاهیر پذیرفته می‌شود.

رییس بنیاد ایرانشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مقالات برتر این همایش علاوه بر چاپ در تعدادی از مجلات معتبر علمی در پایگاه‌های سیویلیکا، SID، ISC نمایه خواهند شد.

قنبری ایجاد فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی به‌منظور مطالعه و تحقیق پیرامون تمدن و فرهنگ چهارمحال و بختیاری و شناسایی و معرفی جدیدترین یافته‌های پژوهشی حوزه استان را از اهداف این همایش دانست و افزود: آیین اختتامیه همایش ملی ایرانشناسی استان‌ها ۱۸ اسفند امسال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از رادیو فرهنگ دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، راهنما و شیوه‌نامه نگارش مقالات، تقویم همایش و نحوه نام‌نویسی و شرکت در همایش ایرانشناسی استان‌ها در پایگاه اینترنتی HTTP:PROVINCE.IRANOLOGY.IR  منتشر شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری ایران‌ شناسی بنیاد ایرانشناسی همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری ایران شناسی بنیاد ایرانشناسی چهارمحال وبختیاری ایران شناسی بنیاد ایرانشناسی همایش اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری