Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی تشنه دل روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: ۲۷ طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اشتغال و سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها، اضافه کرد: برای افتتاح این طرح ها بیش از هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود یکهزار و ۱۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به افتتاح شرکت کویر جین سمنان در دهه فجر امسال گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید انواع پارچه جین و نخ ریسیده شده به برکت دهه فجر با سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

تشنه دل افزود: شرکت طب پلاستیک نوین در شهرستان شاهرود از دیگر طرح های صنعتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال است که این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید لوازم پلاستیکی، ظروف پلی استایرن و پلی پروپیلن فعالیت دارد که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۳۷۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: واحد تولیدی صنایع شیمیایی ارمغان سلولز در شهرستان گرمسار تولید کننده انواع چسب پایه آلیاژی و استایرن یکی دیگر از طرح های قابل بهره برداری در فجر ۹۹ با سرمایه گذاری ۳۳۵ میلیارد ریال زمینه اشتغال بیش از ۵۰ نفر را فراهم می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در فجر ۹۹ شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا در شهرستان میامی راه اندازی خواهد شد که با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری ۶۱۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید کاتد مس را دارد و برای ۸۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

وی ادامه داد: بهره برداری از خط تولید قطعات گچی واحد تولیدی آریا کنف برد، تولید ماسک در شرکت زرین تدبیر سلولز، تولید اسید سولفوریک در شرکت زرین مهد شیمی، تولید آهک هیدراته شرکت کلران، تولید هود برقی، تولیدی نبوی، واحد تولیدی نیرو گستر رومینا، تولید ماسک در شرکت شیمیایی هف، واحد تولیدی قطران اتصال، صنایع روشنایی شراک، شوان گروه پارسه، سیوان آراد ویژن، سپهر افروز نیکا، طاها ویرا رادین، رنگین سفره سبز، تولیدی ایمانی، تولیدی پائیزی، تولیدی فروسیلیکو منگنز، بانیان صنعت آسیا، صبا سرویس آریا، کیهان ورق کبیر، افق کوشا کارا و شرکت احجار معدن از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر است که در شهرستانهای سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، سرخه و میامی به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی فروسیلیسم در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: برای راه اندازی این مجموعه در حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است که با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۴۷۰ نفر فراهم می شود.

۵۵٩ طرح با مجموع اعتبار هزینه و پیش‌بینی شده ٢ هزار و ٢٨۶ میلیارد تومان به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب‌ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران افتتاح طرح توسعه اقتصادی جهش تولید اشتغال زایی دهه فجر پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران افتتاح طرح توسعه اقتصادی جهش تولید اشتغال زایی دهه فجر اخبار کنکور معدن و تجارت استان سمنان سرمایه گذاری میلیارد ریال زمینه اشتغال واحد تولیدی سازمان صنعت بهره برداری راه اندازی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الله فیروزی با اشاره به ضرورت تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابتدا باید ظرفیت موجود را حفظ و سپس بستر را برای حضور مردم در این حوزه فراهم کرد که قطعی برق موجب آسیب به ظرفیت تولید می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید در راستای تامین نیاز مردم از قطعی برق مصارف خانگی خودداری شود تا مردم در کار‌های روزمره دچار مشکل نشوند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آسیب‌های ناشی از قطع برق صنایع نیز متوجه مردم می‌شود، زیرا قطعی برق موجب بیکاری کارگران می‌شود و این موضوع به صورت مستقیم در معیشت خانوار اثرگذار است.   وی با اشاره به یکی دیگر از آثار نامطلوب قطعی برق، بیان کرد: از آنجاکه به دلیل قطعی برق، تولید در واحد‌های صنعتی کاهش می‌یابد، بازار با کمبود محصولات تولیدی این واحد‌ها روبه‌رو خواهد شد در نتیجه قیمت این کالا‌ها افزایش پیدا می‌کند، این موضوع نیز به صورت مستقیم بر مردم اثرگذار است مانند آنچه که در چند سال گذشته در حوزه فولاد و سیمان رخ داد.   فیروزی گفت: وزارت نیرو در تلاش است که از توانمندی کارخانه‌های بزرگ برای تولید برق استفاده شود که این موضوع هنوز محقق نشده و باید مشوق‌های بیشتر و بهتری برای این موضوع در نظر گرفت.   عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید زیرساخت‌های موردنیاز تولید مانند برق و گاز را تامین کرد، تصریح کرد: پذیرفته شده نیست که برای تامین مصارف خانگی به سراغ قطع برق صنایع برویم، زیرا قطعی برق در واحد‌های تولیدی نیز بر زندگی مردم اثرات نامطلوبی دارد.

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر