Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:36:58 GMT

زنگ انقلاب در مدرسه نیایش گچساران طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۸۶۳۶

زنگ انقلاب در مدرسه نیایش گچساران طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام راحل به کشور با حضور مسوولان شهرستان به صورت نمادین در مدرسه نیایش گچساران  نواخته شد.

 در این مراسم ایوب مقیمی با اشاره به اینکه  مراسم دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود، گفت: دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:  امسال در اولین روز از دهه فجر انقلاب و همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در فضای مجازی نواخته شد.

 

 مقیمی تصریح کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان با جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و علمی در جهان است.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه دهه فجر را فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید دانست و گفت: باید شناسایی اهداف انقلاب با طراحی برنامه‌ها و روش‌های جدید و کارآمد در دستور کار همه نهادها و دستگاه‌ها قرار بگیرد.

 

مقیمی ابراز کرد: در دوران پیروزی انقلاب، دانش آموزان و فرهنگیان نقش مهم و موثری ایفا کردند و نسل جوان امروز  باید با درک اهداف و آرمان های انقلاب از آنها پاسداری و حفاظت کند.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و  جوانان بسیاری زحمات فراوانی کشیدند تا این انقلاب به ثمر نشست.

 

 مقیمی  با بیان این که زنگ  انقلاب یادآور خاطرات و جانفشانی‌های آن دوران  است، خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب، زنگ بیداری ، استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران است.

 

 انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی انقلاب مدرسه زنگ انقلاب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است