Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیامی مشترک، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به مردم و مسئولان استان و کشور تبریک گفتند.

در پیام مشترک آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و سید علی آقازاده به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آمده است:

فجر نقطه پایان تاریکی و ظلمت است و آن زمان که خورشید پیروزی و افتخار در افق سرنوشت یک ملت طلوع می‌کند، فجر به باشکوه‌ترین هیئت خود در نظرها نمایان می‌شود تا معبری باشد به سوی نورانیت، عدالت ، بیداری، آگاهی، عزت و کرامت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایام ‌الله دهه مبارک فجر نقطه پایان استبداد، آغازی بر پایان دست درازی بیگانگان به حقوق و ارزش‌های ملت ایران و آغاز خودباوری و اتکای تمام قد به قدرت لایزال الهی و حضور خروشان مردم بود که با تکرار رمز پرغرور الله‌اکبر و با تبعیت از پیر فرزانه انقلاب، به بزرگی و شکوه تمام به ثمر نشست و انوار درخشانش چشمان جهانیان را خیره ساخت.

امروز که 42 سال از طلوع فجر پیروزی در آسمان این سرزمین می‌گذرد، نهال بارور انقلاب ملت ایران به درختی تنومند تبدیل شده و به ثمر نشسته است و علیرغم دشمنی‌های مثال زدنی توطئه گران علیه این انقلاب و ملت، می‌توان ثمرات پرافتخار این پیروزی را در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در جای جای این سرزمین به نظاره نشست.

بیش از 40 سال دشمنی و دسیسه‌چینی دشمنان، توطئه‌های گوناگون، تبلیغات مسموم رسانه‌ای، تحریم‌های همه‌جانبه،  شبهه‌افکنی‌ها و ترور دانشمندان هسته‌ای و سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده هم نتوانست دشمنان قسم خورده این سرزمین را به اهداف شوم‌شان نزدیک ساخته و ملت ایران را ذره‌ای از مدار انقلاب و اسلام خارج کند.

این ملت همچنان و همواره بر عهدی که با  امام، انقلاب، شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب بسته‌اند، مانده اند و قوای سه گانه، نیروهای مسلح و دولت تدبیر و امید نیز با باور عمیق و راستین به ضرورت تلاش برای رشد و ترقی کشور و فراهم آوردن زمینه آبادانی و توسعه با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری، قدم های خود را در گام دوم انقلاب مستحکم تر برداشته و مسیر تحقق استقلال اقتصادی و مقاومت در برابر توطئه های شوم دشمنان را به عنوان راهبردی ترین آرمان متعالی رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، می‌پیماید.

اینجانبان فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران اسلامی و  مردم شریف و ولایتمدار استان مرکزی تبریک عرض کرده، اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

خداوند بر علو درجات امام و شهیدان بیفزاید و به ملت بزرگ ما در این امتحان بزرگ پیروزی و عزت کرامت فرماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر استاندار مركزي نماينده ولي فقيه در استان استانی سیاسی استان مرکزی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در دیدار با سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در بیروت گفت که اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در سفر به بیروت با سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار اظهار داشت: اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌داد و در صورت پیروزی، این اتفاق به قدرت یافتن اسرائیل منتهی می‌شد. در حالی که امروز رسوایی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در برابر حزب الله موجب تضعیف جایگاه این رژیم در منطقه و امیدواری نیروهای انتفاضه در فلسطین شده است.

امین انصاری گفت: حزب الله با نیّات الهی و خالصانه و بر اساس مبانی اسلامی و شیعی تشکیل شده و باید توجه داشت که فعالیت‌های آن صرفاً نظامی نیست. امروزه حزب الله فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای در لبنان انجام می‌دهد و هزاران نفر را با تفکر اسلامی و انقلابی پرورش داده و مانعی جدی برای تبلیغ و جذب گروه‌های تکفیری شده است. یکی از شعارهای انقلاب اسلامی نیز حمایت از مستضعفان و آزادی خواهان جهان در برابر مستکبران بوده و این شعارها و آرمان‌ها محدود به مردم ایران نیست.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر افزود اجتماع نیروهای مخلص و فداکار لبنان زیر خیمه حزب الله و تبعیت آنان از سید حسن نصرالله که او هم خود را تابع فرامین ولی فقیه می‌داند، موجب وحدت، انسجام و اقتدار آنان شده است و اگر حزب الله نبود، این ظرفیت‌ها به اندازه کنونی به ثمر نمی‌رسید.

انصاری در ادامه به تبیین حقوق بشر آمریکایی و نام‌گذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط مقام معظم رهبری پرداخت و گزارشی از اقدامات سازمان جوانان حقوق بشر در حوزه حقوق بشر آمریکایی را ارائه کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن اشاره به جنایات آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی سخنان راهبردی و ارزشمندی داشتند و ایشان پیشنهاداتی ارائه دادند که مورد توجه و استقبال انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر قرار گرفت.

انصاری پیش از دیدار با رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با دکتر مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و حجت الاسلام و المسلمین سید کمیل باقرزاده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد