Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرماندهی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر موسوم به "ارتش ملی لیبی" حضور نیروهای بیگانه در سرت را تکذیب و تاکید کرد، وضعیت سرت کاملا پایدار بوده و دستگاه‌های امنیتی به شکل کامل کنترل سرت را در دست دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، احمد المسماری، سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی تحت فرماندهی خلیفه حفتر در بیانیه‌ای با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کنترل نیروهای خارجی بر سرت اعلام کرد: طرف‌های تحریک‌کننده با انتشار چنین شایعه‌ها و دروغ‌هایی و این حجم گسترده از خبرهای جعلی نتوانسته و هرگز نخواهند توانست مردم لیبی را فریب دهند و همینطور جامعه جهانی را که به صورت مستقیم از ترکیه خواسته نیروها و مزدورانش را فورا از لیبی خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المسماری اظهار کرد: با انتشار شایعه‌هایی همانند کشف بروشورهایی به دو زبان عربی و روسی در سرت حامل تهدیدهایی علیه نیروهای واگنر و جنایاتی که ادعا شده در سرت رخ داده‌اند، تلاش‌هایی برای ایجاد آشوب و تردید در مردم انجام می‌شوند و این اقدامات تحریکی آشکار و دروغی جدید است.

سخنگوی نیروهای وابسته به حفتر در ادامه گفت: هر بار که روند سازش سیاسی با نظارت هیات سازمان ملل برای حمایت در لیبی پیشرفت کرده و جامعه جهانی از آن تقدیر می‌کند، فعالیت شبه‌نظامیان تکفیری افراطی افزایش می‌یابد چراکه سازش سیاسی برای آنها به منزله پایان وجود آنها است.

المسماری در پایان بیانیه خود گفت: وضعیت سرت کاملا پایدار است و دستگاه‌های امنیتی کنترل این شهر را به طور کامل در دست دارند و هیچ مزدوری در داخل و یا بیرون شهر نیست و اینها فقط تلاش‌هایی برای دور کردن توجه‌ها از مزدوران واقعی هستند که از طریق ترکیه و تشکل‌های تروریستی آن وارد لیبی شده و اکنون در غرب لیبی حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر شهر سرت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور