Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد الکسی ناوالنی در نامه‌ای به جو بایدن به وی تاکید کرد تا تحریم‌هایی را علیه مقام‌های ارشد و تجار روسی از جمله آنهایی که به پوتین نزدیک هستند، اعمال کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر آشورکف، مدیر اجرایی بنیاد مقابله با فساد که از سوی الکسی ناوالنی، منتقد کرملین تاسیس شده در نامه‌ای نوشت: این نامه خطاب به جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا تاریخچه‌ای در اعمال تحریم‌ها علیه افرادی دارد که در فساد دخیل هستند. اگر کسی بتواند کاری انجام دهد، آن کشور قطعا آمریکاست.

وی افزود، این بنیاد به دنبال ارائه درخواست‌های مشابه به اتحادیه اروپا و دولت انگلیس نیز است.

واشنگتن پست این نامه را منتشر کرده که در آن اسامی مقام‌های ارشد روسی و تجار این کشور آمده و در راس آنها، رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی است.

افراد دیگر در این فهرست میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت، اولگ دریپاسکا، میلیادر روس، مدیر روس‌نفت "ایگور سچین"، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر اسپوتنیک و راشاتودی، سرگئتی سوبیانین، شهردار مسکو و میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه هستند.

مدیر اجرایی بنیاد مقابله با فساد روسیه همچنین گفت: ما نمی‌خواستیم تا زمانیکه اطلاعاتمان درباره این افراد تکمیل نشده، این فهرست علنی شود. اما پس از دستگیری ناوالنی در بازگشت از آلمان در فرودگاه بین‌المللی مسکو، مجبور شدیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکسی ناوالنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود