Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز مجموعاً تمامی عوارض شهرداری به بررسی و رسیدگی اعضا رسید. نظر شهرداری جمع بندی عوارض با ۲۰ درصد افزایش بود اما با توجه به تورم بالای کشور، عوارض شهرداری با ۲۵ درصد افزایش بسته شد حال باید منتظر نظر هیت تطبیق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اظهار نظر فرماندار تهران درباره عدم امکان اجرای شهر بیدار گفت: قوانین و مصوبات ما تنها با نگاه کرونا نیست و حتی در حال حاضر برخی قوانین جاری است اما ستاد کرونا نسبت به آنها واکنش نشان می دهد مانند سینما رفتن. این مورد هم می تواند تصویب شود اما اجرای آن به بعد از کرونا موکول شود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش عوارض طرح ترافیک آیا سهمیه خبرنگاران، جانبازان و غیره تغییری کرده است یا خیر عنوان کرد: این موارد مانند گذشته است و تغییری نکرده است. برای طرح ترافیک به برخی تخفیف داده می شد که این موارد به قوت خود باقی است.

هاشمی در واکنش در سوالی درباره کمپین ارزوها گفت: این کمپین ابتکار یکی از اعضا بود و باید با خود ایشان گفتگو کنید.

کد خبر 5135311

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران محسن هاشمی شهرداری تهران طرح ترافیک شهرداری تهران دهه فجر شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعتیاد شهر تهران خیابان ولی عصر آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی شورای شهر دیوان عدالت اداری گردشگری مجلس دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد