Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@17:12:32 GMT

یادواره فجرآفرینان در استان البرز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۱۳۷

یادواره فجرآفرینان در استان البرز برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: برای زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب و همچنین تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی یادواره فجر آفرینان در استان البرز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سلیمان رستمیان در حاشیه نشست معاونان بنیاد شهید و امور ایثار استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نباید به دست فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این اهداف هستند که روز به روز بر قدرت و عزتمندی  نظام مقدس اسلامی می‌افزاید، افزود: امروز شاهد آن هستیم که علی‌رغم هجمه‌های عظیمی که از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن بر کشور ما وارد کرده اما همچنان توسعه و پیشرفت‌ها ایران، در دنیا منتشر می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لغو برنامه‌های تجمعی بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به پرشور برگزار شدن برنامه‌های این ایام کمک کنیم.

پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار می‌شودیادواره 700 شهید شهرستان بویراحمد برگزار شدیادواره 1100 دانش‌آموز شهید همدان برگزار می‌شود‌

رستمیان با اشاره به این که در این ایام بهسازی و نوسازی گلزار شهدای امام زاده  محمد(ع) به عنوان چهارمین گلزار شهدای بزرگ کشور پایان می‌یابد تصریح کرد: در این گلزار شهدا هزار و 500 شهید از ابتدای انقلاب تاکنون به خاک سپرده شده است.
 
وی با  عنوان این که برای زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب و همچنین تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی یادواره فجر آفرینان در استان البرز برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌ها انجام می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر می‌توان به آذین‌بندی ادارت بنیاد، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری اردوهای تفریحی در کردان، تبلیغات محیطی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور برگزار می شود استان البرز برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود