Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:50:24 GMT

مهاجمی که بلای جان پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۳۰۹

مهاجمی که بلای جان پرسپولیس شد

پرسپولیس در حالی موفق به برتری مقابل ماشین سازی شد که این تیم تا دقایق پایانی و حتی وقت های اضافه مقابل قرمزها خطرناک ظاهر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی که برای نمایش توانایی هایش مقابل پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار بود ،حسابی خط دفاعی قرمزها را آزار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان بابایی ، مهاجم گلزن ماشین سازی که در لیگ نوزدهم از این تیم جدا و راهی سومقاییت آذربایجان شد، پس از کسب عنوان آقای گلی لیگ آذربایجان، به ایران بازگشت و در ترکیب ماشین سازی در نقش یک مهاجم گلزن خود را دوباره نشان داده است.

بابایی در بازی مقابل پرسپولیس که یک بار توسط حامد لک ناکام شده بود با همکاری هم تیمی های خودش در نیمه دوم توانست با خطای پنالتی که سیامک نعمتی روی محمد امین اسدی انجام داد گل تساوی را به ثمر برساند تا آقای گل فصل گذشته لیگ آذر بایجان با رسیدن به گل پنجم خود در لیگ برتر امسال به نوعی مزد تلاش خودش را در این مسابقه گرفته باشد.

بعد از این که بابایی گل تساوی ماشین سازی را به ثمر رساند در اقدامی عجیب به یکباره اخباری، سرمربی ماشین سازی دست به تعویض پیمان بابایی زد تا حسابی این بازیکن از تعویضش در دقایق پایانی و وقت های اضافه شاکی شود هر چند اخباری در گفت و گو با فوتبال برتر دلایل خاص خود را داشت.

بعد از تعویض پیمان بابایی ، پرسپولیس فرصت پیدا کرد تا در نبود این مهاجم دونده، فشار بیشتری روی دروازه ماشین سازی آورده و در دقایق پایانی بازی و در وقت های اضافه بتواند گل پیروزی بخش را توسط احمد نور اللهی به ثمر برسانند.

پیمان بابایی با توجه به درخشش فصل گذشته خود به شدت مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار داشت اما در نهایت در جمع ماشین سازان ماندگار شد اما با توجه به درخشش این مهاجم و میزان دوندگی و خلق موقعیت های او بعید است این مهاجم گلزن در نیم فصل دوم در ماشین سازی بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی پرسپولیس پیمان بابایی پرسپولیس پیمان بابایی ماشین سازی پیمان بابایی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد