Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، سردار سرلشکر محسن رضایی امروز در آیین تجدید بیعت با شهدای دهدشت اظهار داشت: پیروزی انقلاب سرآغاز حیات جدید و تحولات بزرگ بعد از سه قرن عقب ماندگی بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت ایران در پیروزی انقلاب راه بزرگی در پیش گرفت، در این مسیر سختی‌هایی وجود دارد اما چون اهداف مهم و بزرگ‌اند دستاوردها خطرات و تلخی و ناملایمات را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وصیتنامه امام مبنی بر حفاظت از انقلاب اضافه کرد: شرط تداوم این است که انقلاب به دست ناهلان و نامحرمان نیفتند.

رضایی گفت: اگر شایستگان و کارآمدگان بر سر کار باشند چرا مردم رنج معیشتی داشته باشند و چرا برای تهیه روغن صف بکشند.

وی منابع ایران عظیم دانست و گفت: اگر امروز در ایران فقر، فساد و تبعیض وجود دارد قاطعانه عرض می‌کنم به این دلیل است که در بخش‌هایی از اداره کشور بخصوص اقتصاد و فرهنگ از دهه دوم انقلاب نااهلان نفوذ کردند.

 

فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: امروز در آستانه انتخابات 1400 عده‌ای هیاهو راه انداخته‌اند که چرا نظامی‌ها ورود می‌کنند،اینها از چه می‌ترسند؟

وی ادامه داد: آیا از پاکسازی مفسدین و نفوذی‌هایی که در مقابل ملت ایستادند می‌ترسید یا دلتان برای آزادی ملت می‌سوزد؟

رضایی گفت:همان کسانی که امروز در مقابل نظام و ملت هستند،در ادارات کارشکنی می‌کنند، در بورس نفوذ کردند،درامد نفتی ما را در کره و دیگر کشورها گروگان گرفتند همان‌ها هستند که در زمان امام جلوی امام ایستادند.

 

وی ادامه داد: از نظامی‌های ایران می‌ترسید که خرمشهر را آزاد کردند از ورود نظامی‌ها می‌ترسید پس بترسید ترستان واقعی است حق دارید.

وی با بیان اینکه فساد، فقر و عقب ماندگی اقتصادی مربوط به نفوذی‌ها و مفسدانی است که برای استعمارگران کف می‌زنند تا نظام راموریانه فساد بگیرد، ادامه داد:چه بسا خود هم دست داشته باشند.از قوه قضاییه استدعا داریم ریشه‌یابی کند.

رضایی تأکید کرد: هشدار می‌دهم تحریک کنندگان حق دارید بترسید چرا که ما را می‌شناسید و می‌دانید نیروهای انقلاب اگر بیایند دست و پای مفسدین را قطع خواهند کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیروهای انقلاب اگر بیایند پول‌های بیت المال را به خانه‌های مردم باز می‌گردانند و ارزش‌های امام و رهبر را دوباره به زندگی ملت ایران بر می‌گردانند و طومار شما را خواهند پیچید.

وی اضافه کرد: نیروهای نظامی‌ انقلاب به صدام و داعش تو دهنی زدند ترسی ندارند امروز جامعه ایران را سالم سازی کنند.

رضایی با بیان اینکه لایه‌های نفوذی فخری‌زاده ها را شهید و در بورس و بانک لانه دارند، گفت: این نیروها کشف خواهند شد ملت ایران بار دیگر مشکلات معیشتی و تحریم را پشت سر خواهد گذاشت.

وی همچنین ظرفیت‌های کهگیلویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در کهگیلویه بزرگ با وجود سه رودخانه خروشان مردم مشکل آب شرب دارند پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود و در شأن انقلاب نیست.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: انتخابات 1400 جام نیوز محسن رضایی نظامی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش

هاشمی رفسنجانی روز ششم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در مورد در مورد دیدار با برخی چهره‌های مقاومت، نامه محسن رضایی به خاتمی و بیانیه فلاحیان نوشته‌است.

به گزارش شرق، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید:

[آقای محمد زهیر مشارقه]، معاون رئیس‌جمهور سوریه آمد. قدردانى کرد، از حمایت ایران از مردم فلسطین و لبنان و سوریه و اظهار امیدوارى نمود که تصمیمات کنگره حمایت از انتفاضه [فلسطین]، ثمربخش باشد. من گفتم که دولت‌هاى اسلامى و حتى فلسطینى‌هاى خارج از فلسطین، از انجام وظایف خود کوتاهى مى‌کنند و اسرائیل کوتاه نخواهد آمد و ممکن است فشار بر سوریه و لبنان را هم اضافه کند. دیروز آقاى [سلیم] زعنون، [رئیس شورای عالی فلسطین] گفت، در سیاست [آریل] شارون، [نخست‌وزیر اسرائیل] هست که با فشار بر سوریه و لبنان، غیرمستقیم فلسطینى‌ها را تحت فشار قرار دهد که از انتفاضه دست بردارند.

[آقاى خالد مشعل، رهبر جنبش مقاومت اسلامى فلسطین به همراه] سران حماس و بعضى گروه‌هاى فلسطینى آمدند. تشکر کردند از حمایت‌هاى ایران و ابراز امیدوارى نمودند که پیروزی مقاومت اسلامى در لبنان، در فلسطین هم تکرار شود. گفتم، اگر همه بار‌ها بر دوش فلسطینی هاى داخل اراضى اشغالى باشد، کم‌‍‌کم ضعیف مى‌شوند. باید فلسطینى‌هاى خارج و دولت‌هاى عربى، دست به اقدامات عملى بزنند؛ گفتند، برنامه‌ریزى خواهند کرد. دولت آمریکا، شرکت‌کنندگان در کنفرانس حمایت از انتفاضه را تهدید کرده که نام آن‌ها را در لیست تروریست‌ها ثبت مى‌کنند.

تا شب در دفترم کار کردم. شب، براى مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید مهدى شاه‌آبادى و پنجاهمین سال رحلت پدرش [آیت‌الله میرزا محمدعلى شاه‌آبادى]، به حسینیه ارشاد رفتم. سخنرانى مفصلى دربارۀ نقش اسلام و روحانیت در تاریخ و توطئه‌هاى استکبار و تربیت افراد صالح و من‌جمله امام راحل در زمان رضاخان نمودم.

در روزنامه‌هاى امروز، نامه سرگشاده آقاى محسن رضایى، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] به آقاى [سیدمحمد] خاتمى، [رئیس‌جمهور] مورد توجه است که انتقادات زیادى دارد. رسانه‌هاى خارجى هم به آن پرداخته‌اند. نیروى انتظامى، با صدور اعلامیه‌اى بیانیه آقاى [علی] فلاحیان، [وزیر اسبق اطلاعات]، در مورد حادثه فرزندش را تأیید کرده و گفته آن مأمور [نیروی انتظامی]، به نام خسرو میربیگى، به‌خاطر تخلفات در حال تصفیه بوده و با اشرار همکارى داشته است. قبل از این بیانیه، بسیارى از رسانه‌هاى داخلى و خارجى، علیه آقای فلاحیان، مطالبى نوشته بودند.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است