Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یک سال اخیر و نزدیک شدن به انتهای سال، مجبور هستیم پایان لیگ‌ را اعلام کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، محسن سلگی درباره شرایط مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش های مختلف اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا و توقف چند ماهه با گرفتن مجوز از ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی 2 مرحله از لیگ برتر جاده بزرگسالان و یک مرحله از رشته های دیگر را برگزار کردیم، اما با توجه به شرایط کرونا و اینکه زمان زیادی به پایان سال نداریم و فصل نقل و انتقالات است مجبور هستیم رسما پایان مسابقات لیگ را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری: 4 میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری نیاز داریم

سلگی با اشاره به اینکه کرونا عامل اصلی تعطیلی لیگ شد خاطر نشان کرد: اگر شرایط کرونایی نبود می‌توانستیم در همین زمان اندک هم مسابقات را برگزار کرده، اما شیوع کووید 19 که جهانی هم است اجازه کار را به ما نداد و در نهایت طی جلسه‌ای با کمیته داوران، سازمان لیگ و اعضای کادر فنی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ادامه لیگ به صلاح و منطقی نیست و در نهایت پابان لیگ را اعلام کردیم و قهرمانان لیگ پیست بزرگسالان آقایان، پیست جوانان آقایان، جاده جوانان آقایان، کوهستان کراس کانتری آقایان،کوهستان جوانان کراس کانتری آقایان،کوهستان بزرگسالان دانهیل آقایان، کوهستان جوانان دانهیل آقایان، پیست بزرگسالان بانوان، پیست جوانان بانوان، جاده بزرگسالان بانوان، جاده جوانان بانوان و در نهایت کوهستان بزرگسالان را معرفی کردیم.

دبیر فدراسیون با اشاره به برگزاری لیگ جدید گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد مسابقات لیگ 1400  از اسفندماه برگزار شود.

به این ترتیب در مسابقات لیگ برتر پیست مردان تیم فولاد مبارکه سپاهان با مجموع امتیاز 1764 قهرمان لیگ برتر پیست شد، تیم صنعت مس رفسنجان با مجموع 1250 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم پیشگامان کویر یزد هم با مجموع امتیاز 1173 در رده سوم ایستاد.

همچنین در لیگ برتر جاده بانوان، تیم هیئت هرمزگان با مجموع امتیاز 359 قهرمان شد. تیم دستجردی یزد با مجموع امتیاز318 در جایگاه دوم ایستاد و تیم هیئت اصفهان هم با مجموع امتیاز 296 در رده سوم قرار گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری مجموع امتیاز دوچرخه سواری مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت