Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:51:11 GMT

آقای دژپسند! در اتفاقات بورسی مسئول هستید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۵۶۹

آقای دژپسند! در اتفاقات بورسی مسئول هستید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید.

وی افزود: آقای واعظی که می‌گوید مجلس در بورس دخالت نکند نیز مسئول است، چرا که ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده اید و این در حالی است که نمایندگان مجلس که مدافعان بحق و راستین آنها هستند، باید به این حوزه ورود کنند، بنابراین شما نمی توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: متاسفانه شما بی عدالتی را در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه ای را از سرحد خود گذرانده اید و این موضوع در بودجه سال 1400 به وضوح قابل مشاهده بوده و لازم است که اصلاح شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: آقای اردکانیان، بارها و بارها به شما از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان های سپیدان و بیضاء گفتیم، جلساتی را نیز برگزار کردیم، اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و تنها شاهد بی تدبیری شما در این موضوع هستیم.

علیزاده در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: فریاد بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان سازی حقوق و دستمزدشان بلند شده، اما شما آن را نمی شنوید، بنابراین ما خواستار اجرای هر چه سریعتر این قانون به صورت کامل و بدون نقص هستیم.

وی در تذکر به وزیر کشور نیز خاطرنشان کرد: شما در سال گذشته برخی بخش ها را به شهرستان ارتقا دادید، اما تنها تابلوهای آنها تغییر کرده و هیچ گونه امکاناتی به آنها اضافه نشده است.

وی در خاتمه عنوان کرد: ایام دهه فجر یادآور رشادت ها و ایستادگی های ملت غیور ایران در برابر استکبار جهانی بوده و هست و لازم است مسئولان هم در برابر استکبار جهانی استوار بوده و پاسخگوی این رشادت ها باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر اقتصاد بازار سرمایه بورس محسن علیزاده نماینده سپیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است