Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:35:37 GMT

دولت ۱۴۵ میلیارد تومان در روانسر هزینه کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۷۴۶

دولت ۱۴۵ میلیارد تومان در روانسر هزینه کرد

سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اعتبار برای اجرای بیش از ۴۰۰ طرح و پروژه در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، تولیدی، خدماتی و رفاهی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: حدود ۱۲۰ طرح در بخش عمران روستایی و توسط دهیاری ها در روستاهای بخش مرکزی و شاهو اجرا شده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه طرح های کشاورزی خوبی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته ادامه داد: ساخت واحدهای مرغداری، ۲ واحد سردخانه محصولات خارج از فصل، پرواربندی ها و اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح ۶۰۰ هکتار از دیگر اقداماتی است که در بخش کشاورزی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی زاده اظهارداشت: در بخش آبرسانی به روستاها و مجتمع های روستایی، اجرای طرح های دفع فاضلاب، ساخت واحدهای پذیرایی بین راهی و اقامتگاه های بوم گردی،  بهسازی معابر درون شهری و برون شهری، طرح های هادی روستایی، برق رسانی و گازرسانی نیز طرح ها و پروژه های خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: گازرسانی گسترده به روستاها از افتخارات دولت تدبیر و امید است و خوشبختانه این مهم در روانسر با روند خوبی در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در روانسر با بیان اینکه اکنون حدود ۶۰ روستای روانسر از نعمت گاز برخوردار است، گفت: گازرسانی به بیش از ۶۰ روستای روانسر دیگر نیز در حال انجام است که با بهره برداری از آنها افتخاری به افتخارات دولت و نظام در این شهرستان افزوده می شود.

مصطفی زاده افزود: نظام سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم به طور ویژه ای ارتقا پیدا کرد و آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر، ساخت پایگاه فوریت پزشکی، راه اندازی بخش دیالیز و تجهیز خانه های بهداشت از جمله اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان در روانسر است.

وی با بیان اینکه وضعیت حاکم برکشور مانع از تداوم عمران و آبادانی نشده است، گفت: توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید در شهرستان است.

فرماندار روانسر ادامه داد: از دیگر خدمات دولت در شهرستان روانسر که با روند مطلوبی در حال اجرا است، طرح اقدام ملی مسکن است و خوشبختانه کارهای خوبی در این شهرستان در حال انجام است.

مصطفی زاده افزود: دولت تدبیر و امید توجه به نقاط محروم و مرزی را در دستور کار خود قرار داد و خدمات بسیار خوبی در این مناطق صورت گرفت.

وی اظهار داشت: شاخصه اصلی دولت تدبیر و امید واقع گرا بودن است و براساس واقعیات تصمیم می گیرد و بر همین اساس آنها را اجرایی می کند.

مصطفی زاده یادآور شد: تا سال ۹۵ فقط چهار سازمان مردم نهاد در روانسر فعالیت داشت و اکنون این آمار به ۹ سمن رسیده است و این سمن ها در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست فعالیت دارند.  

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۲۷ میلیارد و ٨۴۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و بلاعوض برای بازسازی واحدهای زلزله زده هزینه شده افزود: برای بازسازی ۱۱۲ واحد شهری ٨۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و برای بازسازی ۵۶۰ واحد روستایی نیز در مجموع ۳۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و بلاعوض پرداخت شده است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: ۹۹۰ واحد تعمیری نیز با دریافت ۳۰۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال نوسازی شده اند و برای کمک به خسارت دیدگان از زلزله، بیش از یک هزار و ۷۳۴ تن سیمان،  ۱۲۳ تن تیرآهن و ۲۳۶ تن میلگرد بین واحدهای خسارت دیده این شهرستان توزیع شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر دولت تدبیر و امید دولت اعتبار دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر دولت تدبیر و امید دولت روانسر دولت تدبیر و امید دولت اعتبار دهه فجر اخبار کنکور دولت تدبیر و امید میلیون ریال مصطفی زاده طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی سلاجقه با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

کد خبر 6097277 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد