Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@22:42:21 GMT

ساعت کار موزه بزرگ خراسان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۷۶۱

ساعت کار موزه بزرگ خراسان افزایش یافت

مدیر موزه بزرگ خراسان از افزایش ساعت کاری این موزه تا ساعت ۱۹ خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رکنی اظهار کرد: با توجه به اینکه این موزه در فضای تفریحی و فرهنگی کوهسنگی مشهد واقع شده است و زائران و گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از این فرصت برای بازدید از موزه بزرگ خراسان نیز استفاده کنند، ساعت کار موزه افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از موزه بزرگ خراسان، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید این موزه در نیمه دوم سال جاری از ساعت ۱۷ به ساعت ۱۹ افزایش پیدا کرد تا فرصت و زمان بیشتری برای علاقه‌مندان برای بازدید فراهم شود.

مدیر موزه بزرگ خراسان تصریح کرد: موزه بزرگ خراسان زین پس همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افزایش ساعت کاری موزه بزرگ خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه‌شنبه در دیدار با اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، گفت: خیرین مدرسه‌ساز، خدمتگزار مردم شریف، نیک‌اندیش و در عین حال منشأ اثر هستند.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز در استان فعالیتی پویا و ارزشمند دارند ضمن اینکه همراهی خانواده‌های خیرین نیز قابل تقدیر است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر مدرسه‌سازی قرار می‌گیرند افراد بزرگ‌منشی هستند، گفت: باید زمینه افزایش گستره و میدان عمل خیرین فراهم شود و از سوی دیگر دعوت از خیرین نیز افزایش یابد تا شاهد کاهش دغدغه مدرسه‌سازی باشیم.

استاندار همدان بیان کرد: برای تحقق اهداف پیش رو باید از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی استفاده کنیم به نحوی که بهره‌گیری از فعالان اقتصادی، مراکز تولیدی و کارخانجات برای دعوت به جمع خیرین در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه افراد و مجموعه‌هایی که مستعد همکاری هستند شناسایی و اقناع شوند، افزود: مدیریت استان از اقدامات و برنامه‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز حمایت و پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 6099724

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی