Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز دوشنبه (فردا) ۱۳ بهمن ماه در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود: این دیدار، در کامیاران استان کردستان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی میهمان است اما با این وجود، تمام هدف سرخپوشان رشتی پیروزی در این دیدار است تا سومین پیروزی متوالی خود در این لیگ را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو هفته گذشته برابر تیم های محتشم تبریز و فولاد نوین خوزستان به برتری رسید و با روحیه مناسب مقابل تیم آوالان کامیاران قرار خواهد گرفت که امیدواریم در این بازی نیز پیروز شویم.

وی بیان کرد: البته پس از پیروزی پرگل برابر تیم فولاد نوین خوزستان، تمرینات تیم سپیدرود رشت به طور منظم طی هفته گذشته در رشت برگزار شد و این تیم با آمادگی کامل رو در روی آوالان کامیاران قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به هرحال هدف تیم سپیدرود،  صعود به رقابت های لیگ دسته اول است و برای رسیدن به این هدف، باید در تمامی بازیها امتیاز کسب کند که به همین دلیل در دیدار برابر آوالان نیز، برای کسب هر سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. 

دیدار تصریح کرد: تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، سپیدرود رشت با ۱۲ امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال آوالان کامیاران با هفت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه اول این مسابقات قرار دارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور آوالان کامیاران سپیدرود رشت تیم فوتبال لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا