Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته وقتی داور مسابقه تیم های آرسنال و منچستریونایتد سوت پایان بازی را زد، تساوی بدون گل ثبت شد.

بعد از آن نتیجه و تقسیم امتیازات ظاهرا عده ای در فضای مجازی به مهاجم جوان و ملی پوش منچستری ها الفاظ نژادپرستانه نسبت دادند.

این اتفاق ناخوشایند برای «مارکوس رشفورد» رخ داد. بازیکنی که در ماه های اخیر کرونایی، با اقداماتی گسترده به یاری کودکان بی سرپرست کشورش شتافت و وعده های غذایی بسیاری تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر به عنوان ورزشکاری با شخصیت و منش بالا مطرح شد. او به این ترتیب محبوب بسیاری شد و حتی در سراسر جهان عده بیشماری او را تحسین کردند. با این حال اکنون  مورد حملات نژادپرستانه عده ای در فضای مجازی در ساعات اخیر قرار گرفته است.

رشفورد با انتشار پستی از این بابت ابراز تاسف کرد. او نوشت: از آنچه در فضای مجازی به من حمله شد، عکس نمی گیرم و آنان را منتشرکنم. واقعا چنین رفتاری غیرمسئولانه خواهد بود. بسیاری از کودکان با رنگ پوست های متفاوت مرا می بینند. پس لازم نیست که شاهد این حملات علیه من باشند.

وی افزود:من سیاهپوست هستم .هر روز با این رنگ پوست زندگی می کنم و به آن می بالم. هیچ حرفی باعث نخواهد شد حس دیگری پیداکنم. آنهایی که علیه من حرف می زنند، اگر منتظر واکنش سختی از طرف من هستند، چنین رفتاری را از من نخواهند دید.

رشفورد با ابراز تاسف از وضعیت ناخوشایند حاکم بر فضای مجازی نیز عنوان کرد: بشریت و فضای مجازی متاسفانه در بدترین حال گرفتار شده اند. آری، من یک مرد سیاهپوست هستم و از این بابت افتخار هم می کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی منچستریونایتد آرسنال فوتبال فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت