Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:41:13 GMT

تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای توسعه خور و بیابانک

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۰۱۵۷

تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای توسعه خور و بیابانک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی در ادامه سفر به شهرستان خور و بیابانک در کارگروه‌های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری، کشاورزی، عمران و زیرساخت و سلامت اظهار داشت: در استان اصفهان شهرستان کم‌تر توسعه یافته توسط معیارهای وزارت کشور، خور و بیابانک لحاظ شده است و سفر امروز برای این است تا قدم‌هایی برای توسعه این شهرستان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان افزود: یکی از مسائل مسؤولیت‌های اجتماعی است که واحدهای تولیدی عهده‌دار هستند، برای اجرای عدالت نباید همه امکانات را در مرکز استان جهت دهیم و باید امکانات را بر مبنای آمایش‌ها به شهرستان‌ها سوق دهیم.

وی با اشاره به این‌که اجرای عدالت از وظایف شرعی و قانونی است، گفت: با کارگروه‌هایی که ایجاد شده است در مورد مسائل مختلف شهرستان خور و بیابانک صحبت و تبادل نظر می‌شود تا تصمیمات نهایی در مورد اقدامات مختلف گرفته شود.

رضایی با بیان این‌که وضعیت جاده اصفهان به خور و بیابانک خوب نیست، تصریح کرد: باید امکانات این شهرستان را بسنجیم و ظرفیت‌ها را در نظر بگیریم، مردمان شهرستان خور و بیابانک نیز اهل حرکت و تلاش هستند.

استاندار اصفهان نیز با مردم خور و بیابانک دیدار و گفت‌و‌گو کرد و مردم مشکلات موجود را به سمع و نظر استاندار رساندند؛ نبود پد بالگرد اروژانس، مشکلات در تولید، وضعیت جاده‌های روستاهای خور و بیابانک و مشکلات صنایع دستی از جمله مسائل مطرح شده بود.

مسائل مربوط به وضعیت آب خوراکی خور و بیابانک، مشکلات و کمبود‌ها در حوزه درمان و پزشکی، مسائل حوزه بانوان، کمبود امکانات ورزشی و استخر نیمه‌کاره شهرستان خور و بیابانک از دیگر مواردی بود که مردم با رضایی در میان گذاشتند.

استاندار نیز با ارجاع مسائل به مدیران مربوطه، تماس با مدیرکل‌های هر بخش و گفت‌و‌گو با فرماندار خور و بیابانک برای حل مسائل و مشکلات موجود اقدام کرد و ابراز امیدواری کرد، این مشکلات تا برطرف شدن پیگیری شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس رضایی استاندار اصفهان خور و بیابانک اصفهان شورای اداری شهرستان خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد