Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سیزدهم لیگ بیستم به پایان رسید و از این رو عملکرد محمود فکری سرمربی فعلی آبی ها را با آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال که در لیگ نوزدهم ۱۳ هفته هدایت این تیم را بر عهده داشت مقایسه می کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته های ابتدایی لیگ بیستم وقتی انتقادها از سبک بازی فکری زیاد شد، برخی سبک و عملکرد تیم فکری را با استقلال تحت هدایت استراماچونی مقایسه کردند و بر کسی پوشیده نبود که استقلال مدل فکری در هفته های ابتدایی در مقایسه با سال گذشته بیشتر امتیاز جمع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا عملکرد استقلال را در ۱۳ بازی ابتدایی لیگ نوزدهم و بیستم را برای شما تشریح می کنیم.

 

استقلال مدل استراماچونی (لیگ نوزدهم)

هفته اول/ ماشین سازی ۱ – ۰ استقلال

هفته دوم/ استقلال ۱ – ۱ فولادخوزستان

هفته سوم/ نفت مسجد سلیمان ۱ – ۱ استقلال

هفته چهارم/ استقلال ۰ – ۱ پرسپولیس

هفته پنجم/ ذوب آهن ۲- ۲ استقلال

هفته ششم/ استقلال ۲ – ۱ گل گهر سیرجان

هفته هفتم/ سایپا ۰ – ۴ استقلال

هفته هشتم/ استقلال ۲ – ۰ پارس جنوبی جم

هفته نهم/ تراکتور ۲ – ۴ استقلال

هفته دهم/ استقلال ۵ – ۰ صنعت نفت آبادان

هفته یازدهم/ نساجی ۱ – ۲ استقلال

هفته دوازدهم/ سپاهان ۲ – ۲ استقلال

هفته سیزدهم/ استقلال ۱ – ۰ شهرخودرو

استقلال در سیزده بازی لیگ برتر زیر نظر استراماچونی ۷ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست داشته است. کسب ۲۵ امتیاز از ۱۳ بازی با ۲۷ گل زده، ۱۱ گل خورده و تفاضل مثبت ۱۶ عملکرد مربی ایتالیایی در بازی های لیگ برتر بوده است.

شایان ذکر است، استقلال تحت هدایت استراماچونی دو بازی را هم در جام حذفی با پیروزی ۳-۱ و ۳-۰ برابر گل ریحان البرز و فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی و یک هشتم نهایی پشت سر گذاشت.

به این ترتیب استقلال تحت هدایت استراماچونی در مجموع ۱۵ بازی آمار ۹ برد، ۴ مساوی، ۲ باخت، ۳۳ گل زده، ۱۲ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۲۱ را به ثبت رسانده است.

استقلال مدل فکری (لیگ بیستم)

هفته اول/ استقلال ۲ – ۱ مس رفسنجان

هفته دوم/ فولاد خوزستان ۲ – ۱ استقلال

هفته سوم/ استقلال ۱ – ۰ ماشین سازی

هفته چهارم/ پیکان ۰ – ۰ استقلال

هفته پنجم/ استقلال ۱ – ۱ صنعت نفت آبادان

هفته ششم/ شهرخودرو ۰ – ۲ استقلال

هفته هفتم/ ذوب آهن ۰ – ۰ استقلال

هفته هشتم/ استقلال ۲ – ۲ پرسپولیس

هفته نهم/ گل گهرسیرجان ۱ – ۲ استقلال

هفته دهم/ استقلال ۲ – ۰ آلومینیوم اراک

هفته یازدهم/ تراکتور ۱ – ۳ استقلال

هفته دوازدهم/ استقلال ۰ – ۱ سایپا

هفته سیزدهم/ نفت مسجد سلیمان ۱ – ۱ استقلال

استقلال در لیگ بیستم بعد از ۱۳ بازی که زیر نظر فکری به میدان رفته است ۲۳ امتیاز را به حسابش واریز کرده و آمار ۶ پیروزی، ۵تساوی، ۲ باخت، ۱۷ گل زده، ۹گل خورده و تفاضل مثبت ۸ را به ثبت رسانده است.

نکته روشن که می شود از آن به عنوان تفاوت بزرگ بین تیم استراماچونی و فکری نام برد این است که استقلال در لیگ نوزدهم هرچند برد هایش را دیر و در هفته ششم آغاز کرد اما ۶ برد پی در پی در لیگ برتر، رضایت هواداران را به همراه داشت و سبک بازی استقلال در آن برهه برای هواداران میلیونی استقلال جذاب بود. استقلال مدل فکری در لیگ بیستم فقط در ۲ بازی برابر گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در هفته های نهم و دهم موفق شده دو برد متوالی داشته است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استراماچونی لیگ برتر استراماچونی استقلال لیگ برتر محمود فکری ۲ استقلال هفته استقلال مدل لیگ نوزدهم استقلال ۲ لیگ بیستم استقلال ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد و بازی چالشی و جذاب خواهیم داشت

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌ها ۲۰۲۴ تایلند جذاب و چالشی خواهد بود.

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و دیدار با ازبکستان در مرحله نیمه های رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های۲۰۲۴ تایلند اظهار داشت:

خدا را شکر همه بازیکنان خوب هستند فقط چند بازیکن مومنی، درخشانی،عظیمی و... که بیمار بودند مجددا بعد از بازی با قرقیزستان تحت معاینه پزشکان تیم قرار گرفتند که انشالله تا یکی دو روزه آینده بهتر می شوند.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با ازبکستان گفت:

از روز اول که وارد جام ملت ها شدیم طبق برنامه فکر می کردم که با ازبکستان روبرو شویم. ازبکستان با آوردن مربی به نامی ونانسیو لوپز اسپانیایی تغییرات بسیار گسترده ای در این تیم داشته و به لحاظ فنی تیمی قوی و خوب است.وی ادامه داد: ازبکستان هم مثل ایران در تمام بازی های خود پیروز شدند تا به این‌ مرحله رسیدند. آنها سیستم مدرنی در تیم خود دارند که با دروازبان بازی می کنند.کادر فنی امشب بازی این تیم با ویتنام را از نزدیک شاهد بودند و ما از همین امشب آنالیز خود را شروع و تا روز جمعه آنالیز این تیم ادامه دارد. من فکر می کنم بازی ایران و ازبکستان جذابیت خاصی برای همه داشته باشد.

شمسایی گفت:

ازبکستان با آوردن لوپز اسپانیایی به دنبال رویاهایی فراتر از جام ملتها است. این تیم با توجه به میزبانی جام جهانی سهمیه این مسابقات را بدست آورده بودند اما نشان دادند به دنبال سهمیه جهانی نیستند. در دور گذشته هم به نیمه نهایی حام ملتها صعود کردند و با شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی عنوان سومی مسابقات را بدست آوردند.

وی گفت:

ازبکستان با مربی خود لوپز اسپانیایی تغییرات فراوانی داشتند‌ و من فکر می کنم بازی با این تیم چالشی و جذاب باشد. با احترامی که برای این تیم قائل هستم ما هم ایرانیم و تمام سعی تلاش خود را می کنیم تا دل مردم کشورمان را شاد و تا روز آخر پرچم ایران را بالا نگه داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست