Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: جورج کلونی از طریق شرکت تهیه خود یعنی «اسموک‌هاوس پیکچرز» قراردادی امضا کرده تا یک سریال کوتاه جدید را بر پایه شخصیت کلاسیک علمی‌ تخیلی «باک راجرز» برای شرکت لجندری تهیه کند.

کلونی همراه با شریک خود گرنت هسلوف مسئولیت تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایان کی. وان از سریال «زیر گنبد» نویسنده این سریال خواهد بود. فلینت دیل، نوه خالقی که مجموعه کمیک‌های «باک راجرز» را معروف کرده بود هم یکی از تهیه‌کنندگان سریال است.

راجرز نخستین بار با نام «آنتونی راجرز» در آگوست ۱۹۲۸ در قالب یک کمیک بوک مورد توجه مردم قرار گرفت و در مجله علمی‌تخیلی محبوب «داستان‌های خارق‌العاده» حضور پیدا کرد. راجرز که یکی از مبارزان جنگ جهانی اول بود، در یک معدن گیر می‌افتد و وارد حالتی از تعلیق می‌شود تا اینکه حدود ۵۰۰ سال بعد او احیا می‌شود و می‌بیند که در زمینی جنگ زده که زمانی آمریکا بود، چشم باز کرده است.

در سال ۱۹۲۹، این شخصیت به باک راجرز تغییر نام داد و کمیک آن با عنوان «باک راجرز و قرن بیست‌وپنجم» منتشر شد. بعد از آن این شخصیت به سرعت محبوب شد و توانست علاوه بر کمیک بوک، چند خط تولید اسباب‌بازی، درام‌های رادیویی و اقتباس‌های سینمایی در تمام طول قرن بیستم داشته باشد.

با این حال ظهور فرنچایزهای عظیمی از جمله «جنگ ستارگان» و «سفر ستاره‌ای» باعث کاهش محبوبیت «باک راجرز» شد. جدیدترین اقتباسی که از این مجموعه انجام شد به سال ۱۹۷۹ و زمانی بازمی‌گردد که ان‌بی‌سی از آن ۲ فصل سریال ساخت.

کد خبر 582265 برچسب‌ها سریال - سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سریال سریال خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد