Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان گیلان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 28 واحد صنعتی و تولیدی گیلان همزمان با آغاز اولین روز از دهه مبارک فجر اظهار داشت: در مجموع، این 28 واحد با اشتغال 579 نفر و سرمایه‌گذاری بیش‌از 800 میلیارد تومان به‌بهره‌داری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: رایان بهتاش مومن با سرمایه‌گذاری بیش‌از 27 میلیارد تومان و اشتغال 27 نفر تولید‌کننده انواع قطعات و ظروف پلاستیکی، نخستین شرکت مورد افتتاح در این زمینه می‌باشد.

دلق‌پوش با بیان اینکه دومین واحد نیز با سرمایه‌گذاری حدود 25 میلیارد تومان و اشتغال 8 نفر در مدار فعالیت قرار گرفت افزود: این شرکت تولید‌کننده اسکلت فلزی سبک(LSF) است و قابل استفاده جهت جایگزینی اسکلت‌ها در انواع ساختمان‌ها بوده و در برابر زمین‌لرزه شدید نیز مقاوم است.

1021 شغل دائم جدید در استان گیلان ایجاد می‌شود895 پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود«همایش اقتدار» به‌مناسبت دهه فجر در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: سومین واحد شرکتی دانش‌بنیان تحت عنوان «اندیشه شمال» تولید‌کننده عایق حرارتی ژاکتی است و با سرمایه‌گذاری بیش‌از 18 میلیارد تومان و اشتغال 14 نفر فعالیت خود را از سر گرفت.

رئیس سازمان صمت گیلان از رشد 20 درصدی پروانه‌های صنعتی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال 163 واحد پروانه بهره‌برداری اخذ نموده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا انتهای امسال این عدد به بیش‌از 170 واحد تولیدی در گیلان برسد.

انتهای پیام/618/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای امسال تمهید شده که احیای واحد‌های راکد از جمله مهمترین آنها بوده و در این راستا از ظرفیت تسهیلات بانکی بیش از پیش بهره خواهیم برد.

وی افزود: سیستم بانکی تحرک اصلی تحقق این مهم بوده و لازم است بخشی از تسهیلات بانک‌ها برای احیای واحد‌های راکد متمرکز شود.

سرتیپی اضافه کرد: احیای واحد‌های راکد از جمله برنامه‌های مستمر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی طبق منویات دولت سیزدهم به شمار می‌رود و امسال نیز با قدرت این امر را دنبال می‌کنیم.

وی بر جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و ادامه داد: این امر از مهمترین مباحثی است که در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارد و باید اهتمام ویژه‌ای بر آن داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ملاک تایید ثبت سفارش واحد‌های تولیدی، پیش‌بینی آمار تولید واحد‌ها و درج آنها در سامانه جامع تجارت است، اظهار کرد: اولویت تخصیص ارز برای واحد‌هایی است که محصولات تولیدی آنان صادرات محور باشد.

سرتیپی گفت: زمین در شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد و پایش مستمر شود.

وی بر تقویت کلینیک عارضه یابی صنایع در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: این امر برای احصای صحیح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و ارائه راهکار‌های عملی برای رفع موانع تولید واحد‌ها مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی