Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با مردم شهرستان خور و بیابانک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این منطقه یکی از شهرستان‌های کمتر برخوردار کشور است، افزود: در این ملاقات مردمی ۶۵ نفر از اهالی خور و بیابانک مشکلات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

وی اظهارکرد: چهار هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق گردشگری شهرستان امرار معاش می‌کنند که مردم درخواست حمایت از گردشگری را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار اصفهان مشکلات خور و بیابانک با دید و نگرش مثبت، هماهنگی، همدلی و هم افزایی حل و فصل می‌شود.

رضایی با اشاره به درخواست مردم در خصوص رفع اختلافات مرزی بین شهرستان خور و بیابانک و اصفهان گفت: با حضور کارشناسان تقسیمات کشوری و هماهنگی فرمانداری شهرستان مشکلات بررسی و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور در هر استان یک شهرستان را به عنوان کمتر برخوردار شناسایی کرده که در استان اصفهان شهرستان خور و بیابانک شناسایی شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: عدالت اجتماعی یکی از دیدگاه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست دولت تدبیر و امید است باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای بهره مندی و توسعه بیشتر عدالت اجتماعی در شهرستان تلاش کنیم.

رضایی تصریح کرد: از این رو پنج کارگروه برای تحقق عدالت اجتماعی در شهرستان خور و بیابانک تشکیل شد که جزییات آن در جلسه شورای اداری و در راستای حل مشکلات مردم شهرستان بیان می‌شود.

استاندار اصفهان در سفر یکروزه به خور و بیابانک با شهدای این شهرستان تجدید بیعت و با خانواده شهید خسروی دیدار و همچنین در آیین نواختن زنگ انقلاب، دیدار مردمی و شورای اداری شرکت کرد.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد. استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها خور و بیابانک اصفهان گاز  عباس رضایی  بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک اصفهان گاز خور و بیابانک اصفهان گاز عباس رضایی بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهرستان خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد