Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:57:15 GMT

ورود 40 دستگاه اتوبوس به BRT راه آهن-تجریش

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۰۷۵۰

ورود 40 دستگاه اتوبوس به BRT راه آهن-تجریش

خبرگزاری آریا - شهر: خط 7 اتوبوس‌های تندرو ویژه (راه آهن-تجریش) یکی از خطوط شلوغ اتوبوسرانی است. شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور کاهش ازدحام مسافر در اتوبوس‌ها و رفاه حال شهروندان، از دی ماه حدود 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به این خط اضافه کرده است.
محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با شهر، درباره وضعیت خط 7 اتوبوس‌های تندرو (راه آهن-تجریش)، توضیح داد: وضعیت خط 7 نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 40 دستگاه اتوبوس دو کابین، تک کابین و مینی بوس به این خط از 40 روز گذشته به تدریج اضافه شده است. البته اتوبوس‌های تک کابین و مینی بوس‌ها در ساعات اوج ترافیک آغاز به سرویس دهی در این خط می‌کنند اما اتوبوس‌های دو کابین در همه ساعات هستند.
او ضمن اشاره به بازدید شنبه -11 بهمن 1399- خود از خط 7، گفت: یکی از دلایلی که سبب شد امروز از این خط بازدید داشته باشم، تماس تلفنی دو مسافر مبنی بر تشکر و قدردانی از بهبود وضعیت خط 7 اتوبوس‌های تندرو بود.
ترفع در ادامه افزود: زمانی‌که 40 دستگاه اتوبوس به خط شلوغی نظیر خط راه آهن-تجریش اضافه می‌شود، وضعیت سرویس دهی خط تغییر می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن اشاره به گزارشات و مشاهدات عینی از خط 7 پس از ورود اتوبوس و مینی بوس‌های جدید، گفت: حجم مسافران در ساعات اوج افزایش می‌یابد اما اضافه شدن این اتوبوس و مینی بوس‌ها سبب شده تا مسافران در داخل اتوبوس‌ها به صورت فشرده نایستند.
به گزارش شهر، 19 دی 1399، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز به کار ناوگان ویژه زنان شامل 10 دستگاه اتوبوس جدید اختصاصی برای زنان در خط 7 اتوبوس‌های تندرو در امتداد خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان یکی از دو خط پُرمسافر و پُرتردد اتوبوسرانی تهران خبر داد. علاوه براین، 10 دستگاه مینی‌بوس جدید نیز در این خط پیش‌بینی شد تا نسبت به جابه‌جایی اختصاصی زنان یا مردان با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها اقدام کنند.
خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خط 7 اتوبوس های تندرو دستگاه اتوبوس راه آهن تجریش مینی بوس بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت