Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@06:25:17 GMT

دخیا: اگر برد می‌خواهیم باید فرصت‌ها را گل کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۰۷۹۷

دخیا: اگر برد می‌خواهیم باید فرصت‌ها را گل کنیم

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، از حال و هوای رختکن این تیم پس از تساوی بدون گل برابر آرسنال صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی برابر آرسنال بازیکنان منچستریونایتد از اینکه نتوانسته اند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند، بسیار ناراحت و مایوس بودند. مخصوصا که چندین فرصت خوب در استادیوم امارات نصیب شیاطین سرخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، می گوید که حال و هوای رختکن منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل در بازی دیشب برابر آرسنال بسیار افسرده و دلگیر بوده، مخصوصا که منچستریونایتد پس از این تساوی، با یک بازی بیشتر سه امتیاز از رقیب همشهری خود در صدر جدول لیگ برتر عقب افتاد.

 

 

دخیا گفت: "در رختکن واقعا احساس یاس و ناامیدی می کردیم.  ما شانس خود را از دست دادیم. به نظرم به اندازه کافی تلاش کردیم و به اندازه کافی موقعیت هایی ایجاد کردیم که بتوانیم بازی را ببریم. کنترل بازی دست ما بود. اگر می خواهیم ببریم باید فرصت هایی را که روی دروازه خلق می کنیم تبدیل به گل کنیم.

نیمه اول برای ما خوب بود. به اندازه کافی فرصت گلزنی ایجاد کردیم که بتوانیم حداقل 1-0 برنده شویم، اما وقتی فرصت هایت را از دست بدهی این اتفاق می افتد.

ما خیلی خوب دفاع کردیم و بازی را کنترل کردیم. بازی های بزرگ و مهم دیگری در پیش داریم و باید 100 درصد آماده باشم.

 

آنها هم در نیمه دوم دقایقی داشتند که توانستند فرصت های خوبی به وجود بیاورند، آنها هم تیم خوبی هستند. ما خوب بازی کردیم. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کرده و برای بازی با ساوتهمپتون آماده شویم."

 

تساوی بدون گل برابر آرسنال، آمار منچستریونایتد را به هجده بازی خارج از خانه بدون شکست در لیگ برتر رساند، آماری که دخیا معتقد است بسیار ارزشمند است.

 

دخیا افزود: "آسان نیست که در هجده بازی در خارج از خانه در لیگ برتر شکست نخوری. ما عملکرد خوبی داشته ایم که توانسته ایم خارج از خانه اینطور بازی کنیم. شاید حالا باید کمی در اولدترافورد بهتر بازی کنیم و پیشرفت کنیم. تیم احساس خوبی دارد و ما به خودمان مطمئنیم."

 

 

منچستر یونایتد داوید دخیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد داوید دخیا برابر آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در آلیانز به تساوی 2-2 رسید. گل دقیقه 83 وینیسیوس از روی نقطه پنالتی باعث شد رئال از شکست فرار کند و حالا در شرایطی بهتر به بازی برگشت خواهد رسید.

یک مساوی در آلیانز هرگز برای رئال و هیچ تیم دیگری یک نتیجه بد نیست. رئال که در سه دوره متوالی در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان کنار بزند، چهارشنبه شب در برنابئو می تواند تاریخ را تکرار کند. تاریخی که در سمت رئال نیز قرار دارد.

طبق آمار، رئال در 23 مورد از 24 باری که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان در خانه حریف به تساوی رسیده، در بازی برگشت موفق به صعود شده است. این نشان می دهد بایرن در بازی برگشت چه کار دشواری پیش رو دارد.

تنها در سال 1991 بود که رئال در یک چهارم نهایی بعد از تساوی در روسیه برابر اسپارتاک مسکو، در بازی برگشت 1-3 بازنده شد و نتوانست صعود کند. در آن سال ستاره سرخ بلگراد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر مارسی قهرمان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح