Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی، محمدحسین‌علیزاده را به عنوان نایب رئیس اول و مرجان صفاری را به‌عنوان نایب رییس زنان و محمد پورکیانی را به سمت دبیر کل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

 وزیر علوم همچنین، عبدالحمید احمدی، رضا قراخانلو، ناصر مطیعی، رحیم شریف،  امیرعباس لشگری، هادی جعفری نژاد، فرناز ترابی، محمدنقی یوسف‌پور و مهدی مقدم‌منش را به عنوان اعضای هیات رییسه و طاهره رحیم‌دل را به‌عنوان خزانه‌دار فدراسیون منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منصوری در احکام خود نوشته است، با استناد به  بند ۳ ماده ۷ اساسنامه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و صورت جلسه پنجم مهر ۹۹  مجمع عمومی فدراسیون و همسو با ماده ۸ اساسنامه و به پیشنهاد رئیس فدراسیون، به موجب این حکم به سمت نایب رییس، دبیر و عضو هیات رییسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

منبع: فدراسیون ورزش های دانشگاهی برچسب‌ها وزیر علوم تحقیقات و فن آوری ورزش دانشگاهی منصور غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر علوم تحقیقات و فن آوری ورزش دانشگاهی منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فن آوری ورزش دانشگاهی منصور غلامی اخبار کنکور ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد