Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حجت‌الاسلام مصباح نژاد امام جمعه مرکز شهرستان دنا ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی را گرامی می‌داریم و به روح مطهرش درود می‌فرستیم ،خدا را شاکریم که ما را در این برهه از تاریخ قرار داد چرا که در بهترین روزهای تاریخ و در سال‌های انقلاب اسلامی  هستیم ، انقلاب اسلامی ما انقلاب قرانی و تجلی آیات قرآن است، که نوید رهایی از ظلم وستم سیاهی را می‌دهد و انقلاب اسلامی ابابیلی بود که پیل سوران نیرنگ را سرکوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زلزال بود که خیانت‌ها، دزدی‌ها و جنایات خیانتکاران را نمایان کرد، امام احیاگر انقلاب ناب محمدی در عصر حاضر بود که عظمت بر باد رفته  ایران را برگرداند چرا که شاه در زمان خودش جرأت نمی‌کرد رادیو گوش بگیرد چون که اگر رادیو آلمان گوش می‌داد آمریکایی‌ها ناراحت می‌شدند واگر رادیو آمریکا گوش می‌داد آلمانی‌ها ناراحت می‌شدند اما امام آمد و این ذلت را نابود کرد و عزت واعتبار ایرانی را زنده کرد.

امام جمعه دنا اظهار داشت: ترامپ قمار باز ملعون به گورستان پیوست ولی انقلاب اسلامی به برکت خون حاج قاسم ها هنوز پابرجاست و تا ظهور امام زمان که(عج) پرجا خواهد ماند چرا که رسالتش رسالت قرآن است ، بشارت آزادی، رهایی و امید دهنده به مظلومان و ستمدیدگانی که است که در رنج و مشقت بودند و زیر پای استکبار له می‌شدند، این استکبار و پای زور را انقلاب اسلامی خرد و نابود کرد و در هم شکست.

مصباح‌نژاد گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب که با صلابت برداشته است همچنان پابرجا است و استکبار نابود شده است چرا که ظلم و دروغ پایدار نمی‌ماند.

وی افزود: رسانه‌های معاند و بیگانه با بی‌شرمی حقایق را نمی‌گویند و فقط دروغ‌های پوشالی آنها را به مردم دنیا نشان می‌دهند، ستاره درخشان بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی با اخلاص و قدم‌های استوارش هیمنه و اساس پوشالی استکبار و داعش را نابود کرد و از بین برد،ما باید با مکتب حاج قاسم با نسل جدید حرف بزنیم ،اگر جمهوری اسلامی،مقام معظم رهبری و حاج قاسم و حاج قاسم‌ها نبود الان به عتبات و عالیات حتک حرمت می ‌شد،حاج قاسم مثل شیر جلوی دشمنان ایستاد و آنها را به زانو درآورد و دشمن بداند که ما راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و از پیروان به حق مکتب بزرگش هستیم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی حاج قاسم قرآن انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله رضا هدایی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین بزرگداشت شهید مطهری، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت این معلم و استاد و هفته عقیدتی‌سیاسی، گفت: ما پاسدار مکتب امام صادق علیه السلام هستیم. 

وی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: اگر در زندگی خود بر اصول و پایه‌ها استوار باشیم، خیر کثیر دنیا و آخرت را خواهیم داشت. 

آیت الله هدایی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: در حقیقت، شهدا تربیت یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام هستند. 

وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع گفت: از مکتب امام صادق علیه السلام آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرفراز شدند. 

آیت الله هدایی افزود: خون‌های پاکی در کنسولگری ایران در سوریه ریخته شدند و همگان دیدند شهادت صاحبان این خون‌ها منشأ برکات زیادی برای ایران و جهان اسلام و بیداری ملت‌های آزاده جهان شد. 

وی با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  خطاب به مسئولان و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا هم گفت: در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیتی و قرآنی باشیم.

برکت عملیات وعده صادق

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز گفت: امروز دانشجویان 80 دانشگاه آمریکا علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

وی افزود: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به اساتید و مربیان عقیدتی بیان کرد: با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد. 

حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید. 

به گزارش تسنیم، در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه 64 الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود