Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@15:30:15 GMT

طلب بودیمیر تا چند روز آینده پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۰۹۹۶

به گزارش ایرنا، صبح امروز(یکشنبه) باشگاه پرسپولیس اعلام کرد موانع برای پرداخت طلب ماریو بودیمیر برداشته شده و منابع مالی در این خصوص تامین شده است.

ماجرا از این قرار است که با تلاش اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منابع مالی برای پرداخت طلب نزدیک به ۵۰۰ هزار یورویی بودیمیر تامین شده است و این پول امروز یا فردا به حساب این بازیکن واریز می‌شود تا دیگر خطر کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پول با تلاش اعضای جدید هیات مدیره و جعفر سمیعی که به‌تازگی به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شده، تامین شده است. البته این پول حالت قرض ندارد و قرار است با انجام کارهای اقتصادی پرداخت شود تا پرسپولیس در این خصوص مقروض نباشد.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو پول را در پرونده بودیمیر تامین کرده و به او پرداخت می‌کند که این پرونده در نهایت و در زمان خودش با ۷۰ هزار یورو بسته می‌شد اما برخورد غیر حرفه‌ای مدیران وقت باشگاه با موضوع قطع همکاری با بودیمیر و مسائلی که در این خصوص به وجود آمد و رعایت نشدن اصئل حرفه‌ای از طرف مدیریت وقت باشگاه، باعث شد تا این پرونده ۷۰ هزار یورویی با نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو بسته شود.

در این شرایط شنیده می‌شود مدیران حال حاضر باشگاه پرسپولیس برای تامین کردن طلب بودیمیر جلساتی را هم تا بامداد امروز برگزار کردند که در نهایت قرار شد این پول ظرف یکی دو روز آینده پرداخت شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲

امتداد - بانک کشاورزی در سال 1402 به منظور حمایت از تولید و تامین انواع گوشت و فرآورده های گوشتی مصرفی خانوارها، قریب به 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرورش دام، طیور و آبزیان و صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته، به فعالان این حوزه پرداخت کرده و بدین ترتیب نقش موثری در تامین پروتئین حیوانی مورد نیاز جامعه و امنیت غذایی خانوار ایرانی ایفا کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  شعب این بانک در سال ۱۴۰۲ به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر ۱۴۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۳۰۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر ۱۴۸ هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و ۳۴ هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده