Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجار گفت: وزارت صمت این آمادگی را دارد که یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های سودآور واگذار کند.

علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور با اشاره اجرای ۱۰ طرح اقتصاد مقاومتی در خوزستان گفت: این طرح‌ها تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت کاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی افزود: در استان خوزستان یک هزار و ۸۳۳ واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: میزان جواز تأسیس واحدهای صنعتی در خوزستان ۴۰ درصد افزایش داشته است که از متوسط کشوری حدود پنج درصد بالاتر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه میزان تجارت الکترونیک رشد بیش ۲۸۴ درصدی داشته است، ادامه داد: وزارت صمت این آمادگی را دارد که یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های سودآور واگذار کند.

برچسب ها: تسهیلات ، وزارت صمت ، رزم حسینی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MIo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تسهیلات وزارت صمت رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان