Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:14:18 GMT

سرخیو راموس با ترک رئال مادريد به منچستر می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۱۰۰۹

سرخیو راموس که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز با رئال مادرید برسر تمدید قرارداد به توافق نرسیده، به نظر می‌رسد برای ادامه دوران حرفه‌ای خود راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. بر اساس ادعای روزنامه انگلیسی «میرر»، راموس 34 ساله در تابستان پیش‌رو قصد دارد با پایان قراردادش با رئال مادرید، راهی منچستریونایتد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش؛ این مدافع اسپانیایی منچستریونایتد را گزینه مورد علاقه خود می‌بیند اما احتمال پیوستن به تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و لیورپول را هم رد نخواهد کرد.

خوسپ پدرول، روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی « ال‌چیرینگیتو» پنجشنبه شب در همین برنامه مدعی شد که مدیران باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس را در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 1400) قطعی می‌دانند. طبق ادعای این روزنامه‌نگار، فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) به راموس گفته اگر با کاهش 10 درصدری دستمزدش موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله‌ای به او پیشنهاد خواهد داد. راموس هم در پاسخ به پرس گفته به پیشنهادهای دیگر گوش خواهد داد.

اخیراً شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا هم خبر داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به خدمت گرفتن راموس مصمم است و در این راستا پیشنهادی سه ساله به این مدافع اسپانیایی داده است. PSG قصد دارد با ارائه پیشنهادی با دستمزد 15 میلیون یورو در سال این بازیکن را برای پیوستن به تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو متقاعد کند.

راموس که قرارداد کنونی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در 668 بازی برای این تیم به میدان رفته و 100 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا رئال مادرید منچستریونایتد سرخیو راموس مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی

رئال سوسیداد میزبان رئال مادرید است.

طرفداری دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی رئال سوسیداد و رئال مادرید بستر مسابقه: هفته سی و سوم لالیگا، فصل 24-2023  تاریخ: جمعه، 7 اردیبهشت 1403 (26 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه آنوئتا (سوسیداد) داور: خوزه لوئیس مونوئرا مونترو ترکیب ابتدایی رئال سوسیداد و رئال مادرید

رئال سوسیداد: اعلام می شود

رئال مادرید (2-1-3-4): کپا | کارواخال، میلیتائو، ناچو، گارسیا | شوامنی، مودریچ، سبایوس | گولر | براهیم و خوسلو

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس