Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:29:32 GMT

باید فاصله میان دانشگاه تا کاراجرائی کم شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۱۰۷۰

باید فاصله میان دانشگاه تا کاراجرائی کم شود

خبرگزاری آریا - معاون شهردار تهران از ایستگاه مترو در حال احداث اشرفی اصفهانی به همراه مدیران کل , دستیاران معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا بازدید کرد .
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، مظاهریان، معاون شهردار تهران در این بازدید که با حضور مدیران کل معاونت و دستیاران معاونت برنامه‌ریزی انجام شد، گفت: در حال حاضر مترو شهرداری تهران دارای 239 ایستگاه است که تمام آن ها از سوی متخصصان ایرانی ساخته‌شده است درحالی‌که اگر مترو شهر تهران را با دوبی مقایسه کنیم دوبی تنها دارای دو خط مترو است که خط یک آن‌ها حدود 14 کیلومتر است که حداکثر چهار یا پنج کیلومتر آن تونل است که همه آن را هم ژاپنی‌ها می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران در ادامه به ساخت قطار ملی اشاره کرد و گفت: متخصصان ایرانی در حال ساخت این ناوگان هستند درحالی‌که ساخت ناوگان قطار در دنیا مختص به چند کشور پیشرفته است و تعداد محدودی از کشورها امکان تولید این ناوگان را دارند.
همچنین معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا در جلسه مشترک که در محل پروژه خط شش مترو برگزار شد خطاب به دستیاران ستادی معاونت برنامه بیان کرد: با توجه به وجود فاصله زیاد میان دانشگاه و کاراجرا، چنین بازدیدهایی فرصتی است برای اینکه این فاصله‌ پر شود و بازدیدهای میدانی سختی‌ها و پیچیدگی‌های کار در عمل را نشان میدهد و تصور روشن تری از واقعیت را باز می تاباند.
او در ادامه گفت: کارمندان در شهرداری تهران به‌مثابه سربازان خط مقدم خدمت به مردم هستند که باید همیشه صحنه حاضر باشند و باوجود خستگی و مشقات، با سختی‌ها بجنگند برای مثال ما در شهر مفهومی به‌عنوان شهردار شب داریم که وقتی همه مردم در خواب به سر می‌برند شهر بیدار است و نیاز به خدمات و امنیت دارد و سیستم باید مشغول به کار باشد و این ماهیت شهرداری است، شهرداری یک سیستم کاملاً اجرایی است که باقوت به کار خود ادامه می‌دهد و ما امیدواریم با حضور شما دستیاران بخش نظری و دیدگاهی در این سازمان تقویت شود و شما باید بازویی قوی باشید برای حرکت و پیشرفت.
در ادامه این بازدید دستیاران جوان معاونت برنامه‌ریزی از رصدخانه شهر تهران بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عموعابدینی ظهر دوشنبه در سومین جلسه کارگروه پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول ساماندهی و بازنگری رشته‌های دانشگاهی استان اصفهان اظهار کرد: برای ایجاد مشارکت حداکثری در زمینه آمایش، برنامه‌ها و پیشنهادهایی برای هر استان در نظر گرفته شده و استان اصفهان در آمایش سرزمینی متفاوت از نقاط دیگر است.

وی ادامه داد: این استان فضای آموزشی، پژوهشی و فناوری ویژه‌ای را ایجاد کرده است و در مقایسه با بسیاری از نقاط دیگر خاص به حساب می‌آید.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: در آمایش ملی، میان آمایش سرزمینی و آموزش عالی تفاوت‌هایی وجود دارد و متأسفانه در حال حاضر، آموزش‌ها و تحقیقات در برخی واحدها چندان تقویت نشده است.

وی با بیان اینکه آمایش با مشارکت و تشکیل کارگروه استانی را در دستور کار داریم، گفت: دانشگاه از طریق نخبگانش باید رشته‌هایی را که صنعت نیاز دارد، راه‌اندازی کند. نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود و این مسئله در آمایش مشخص و برایش برنامه‌ریزی می‌شود.

عموعابدینی با بیان اینکه آمایش دانشگاه فرهنگیان در کشور انجام شده است، تصریح کرد: اکنون مسئله و نیاز جدی به بخش وزارت علوم و تحقیقات کشور بازمی‌گردد.

وی افزود: برخورداری از دانشگاهی قدرتمند و باکیفیت برای ما دارای اهمیت است و همه دانشگاه‌ها را نیز اعم از دولتی و آزاد در بر می‌گیرد. آمایش رشته و اشتغال را نباید نادیده گرفت.

کد خبر 6098373

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • میدان ونک سه طبقه می شود + جزئیات
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک
  • جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک اعلام شد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن