Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ناظری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس از  افزایش 60 درصدی شرکت‌کنندگان در دومین جشنواره عکس کیش نسبت به دوره قبل این جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره عکس کیش با هدف معرفی هرچه بهتر جزیره از نگاه هنرمندانه عکاسان مختلف، ایجاد تعامل بین هنرمندان کیش و دیگر شهرهای کشور برنامه‌ریزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشف و حمایت از استعدادهای برتر هنری، همچنین ایجاد نشاط و انگیزه بین علاقمندان و هنرمندان از دیگر اهداف این جشنواره بود.

عضو هیأت داوران این جشنواره اظهار داشت: این رویداد به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و تدابیر ویژه برای قطع زنجیره ویروس، با توجه به سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی از 20 آذر آغاز به کار کرد.

ناظری تصریح کرد: عکاسی با موضوع کیش الگوی زندگی، عکاسی با تلفن همراه با موضوع جاذبه‌های کیش یا تجربه سفر، عکاسی آزاد با موضوع کرونا در ایران و عکاسی جنبی با موضوع عکس‌های آرشیوی کیش در قرن 14 (هجری شمسی) 4 بخش مورد نظر در این رویداد بود.

وی در تشریح آثار ارسالی به این رویداد گفت: 1806 اثر با موضوعات مرتبط در دبیرخانه دریافت و وارد مرحله داوری شد.

عضو هیأت داوران این جشنواره با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده این دوره در مقایسه با دوره قبل 30 درصد افزایش آثار و 60 درصد افزایش شرکت‌کننده از شهرهای مختلف کشور اعلام‌شده است، افزود: این استقبال گسترده بیانگر اهمیت جشنواره و ارتقای جایگاه آن در اذهان مخاطبان است.

ناظری در خصوص اعلام اسامی برگزیدگان بیان داشت: تمامی مراحل این رویداد به صورت مجازی انجام شده و اسامی برندگان و برگزیدگان نیز به همین صورت اعلام و آثار آنها در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های جشنواره قابل اجرا نبود و کارگاه‌های مد نظر با حضور اساتید برجسته کشور لغو شد اما تا حد امکان سعی بر آن شد که به بهترین شکل ممکن دومین جشنواره عکس کیش را برگزار شود که در همین راستا لازم می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران امر تقدیر و تشکر شود.

عضو هیأت داوران این جشنواره افزود: از ١٨٠٦ اثر ثبت شده در این جشنواره ١١٦ اثر به بخش مسابقه راه یافت و پس از آن در داوری نهایی رای گرفتند.

به گفته ناظری در بخش اصلی رویداد 37 اثر، بخش کرونا 50 اثر و عکس موبایلی 29 اثر پذیرفته شدند که برگزیدگان هر بخش به‌صورت مساوی جایزه دریافت می‌کنند و آثار قابل تقدیر نیز جایزه هیات داوران را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره کیش نشست خبری هیات داوران مهدی ناظری هرمزگان عکس جشنواره عکس کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سعید سلامتی در حاشیه چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت از آبان ماه 1399 برای دومین بار شروع به فعالیت کرده و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب شرکت موقوفات مبین (70 درصد سهام و 30 درصد بخش خصوصی) توانستیم دوباره شرکت را فعال کنیم.

وی در ادامه خبر داد: در حال حاضر ظرفیت اسمی دامداری این شرکت دو هزار و 500 رأس گله مولد است و در حال حاضر با یک هزار و 700 رأس دام نسبت به تولیدات مختلف اقدام می‌کنیم؛ تولید شیر و گوشت از تولیدات این شرکت است.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر با 600 رأس دام تولید 25 تُن شیر داریم، تصریح کرد: در این شرکت اشتغالزایی 50 نفر به صورت مستقیم و در چند شیفت شبانه‌روزی داریم.

سلامتی در خصوص فرهنگ وقف و تأثیرات آن بیان کرد: این دامداری در سال 1385 شروع به فعالیت کرد ولی متأسفانه در سال 1395 به دلایل مختلف از جمله مشکل در تأمین منابع مالی اتمام کار داشت؛ شرکت چند سال فعالیت نداشت ولی با سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در سال 99 دوباره به فعالیت برگشته و افزایش اشتغالزایی، رونق تولید، کمک به توسعه شرکت با هدف تأمین گوشت و لبنیات برای مردم از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سالانه سود حاصل از فعالیت این دامداری در بخش‌های مختلف وقف و همچنین برای ایتام، مدرسه‌سازی و دیگر امور خیریه صرف می‌شود.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در شرکت ایجاد آمیخته‌گری برای تولید دام‌های سازگار با آب و هوا و شرایط کشور یادآور شد: این شرکت دانش‌بنیان است و در بحث اصلاح نژاد دام و پرورش گاو شیری به صورت علمی فعالیت دارد؛ برای حفظ و صیانت از نژاد سرابی به عنوان نژاد اصیل ایرانی در حال تکثیر دام هستیم.

بنا به این گزارش، چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان از پنجم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و 39 شرکت دانش‌بنیان در این دوره نمایشگاه حضور دارند که نسبت به نمایشگاه های سال گذشته افزایش داشته است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های صنعت، عمران و تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره‌ور و  فناوری‌های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»