Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز چند ماهی از جنجال آفرینی فرماندار تربت حیدریه در خصوص ضرورت برگزاری کنسرت در این شهر نگذشته که دوباره روز گذشته در بخشی از سخنان خود در جمع اصحاب رسانه، مشکلات اقتصادی کشور را به مجلس انقلابی نسبت داد و بیان کرد که دنیا با اصلاح‌طلبان بهتر کار کرده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه دهه فجر، علی رغم بیان برخی عملکردها و  پروژه‌های سرمایه گذاری شده در سطح شهرستان، حواشی سیاسی نیز به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهبود اوضاع کشور با روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تأکید داشت: دنیا با تفکر سیاسی اصلاح طلبان بهتر کار کرده است.

رستمی مجلس جوان و انقلابی را برای حل مشکلات فعلی کشور ناتوان خواند و گفت: اگر این دولت و تفکر سیاسی حاکم نتوانسته مشکلاتش را با دنیا حل کند، دولت بعدی هر چند که دولتی جوان و انقلابی باشد ولی با توجه به آرمان مبارزه با استکبار و امپریالیسم نمی‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

وی گرفتاری‌های کشور را به مجلس نسبت داد و گفت: اقدامات مجلس انقلابی این گرفتاری‌ و مشکلات را پدید آورده است و وقتی مصوب می کنید ۲۵ سال دیگر نباید اسرائیلی وجود داشته باشد، تبعاتی را به دنبال خواهد داشت.

برخی کاربران فضای مجازی در خصوص اظهارات جنجالی فرماندار تربت حیدریه واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران فضای مجازی گفت: بزرگوار! 8 ساله که کشور دست اصلاحطلبان هست و برجام و وضعیت مردم و بقیه قصه هم اظهر من الشمس است. البته منظور جنابتان از دنیا آمریکاست حالا بنظر شما آمریکا تو اصلاحطلبان چی دیده؟

کاربر دیگری بیان کرد: فرماندار تربت حیدریه گفته اگر این دولت و تفکر سیاسی حاکم نتونسته مشکلاتش رو با دنیا حل کنه دولت بعد هم نمی تونه! به جنابتان عارضیم که دولت فعلی و تفکر سیاسی حاکم همیشه منتظره مشکلاتشو رو آمریکا و غرب حل کنه اما دولت بعدی دیگه منتظر آمریکا نمی مونه

یکی دیگر از فعالان فضای مجازی گفت: اگه این صحبت های دیروز فرماندار در جمع خبرنگاران باشه باید او را به دادستانی معرفی کرد. چون مجلس انقلابی و اسرائیل 25 سال دیگر نخواهد بود از بیانات مقام معظم رهبری است که بزرگانشان تاکنون به خود اجازه نداده‌اند چنین مئضع گیری‌]ایی داشته باشند. آنهم در آستانه دهه مبارکه فجر!!

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی گفت: دیروز فرماندار تربت حیدریه در جلسه با خبرنگاران مشکلات و گرفتاری‌های امروز رو به مجلس جوان و انقلابی نسبت داده و گفته وقتی مصوب می کنید 25 سال دیگه اسرائیلی نباشه خوب تبعات داره! حالا شما هی از رییس دولتت یاد گرفتی و کم کاری ها رو گردن یکی دیگه میندازی، وامصیبتا!!

آقای استاندار، بخشی از سخنان فرماندارتان عملا نقد سخنان رهبر فرزانه انقلاب است، تا کی میخواهید در مقابله این هنجارشکنی‌های مشاورتان سکوت اختیار کنید و نسبت به عزل فرماندار حاشیه ساز تربت حیدریه اقدامی نکنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار تربت حیدریه کاربران فضای مجازی مجلس انقلابی تفکر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند